Het belang van het winkelmandje voor Dille & Kamille

Eén van de keynotes tijdens Shopping Time is Hans Geels, CEO van Dille & Kamille. In zijn presentatie gaat hij dieper in op hoe Dille & Kamille snel moest schakelen tijdens de coronacrisis en welke nieuwe kansen de crisis hen heeft gebracht. Winkels werden gesloten om vervolgens gefaseerd weer open te gaan, er werd een deurbeleid ingevoerd en extra regels gesteld aan winkelbezoek. Het bedrijf moest snel schakelen en zette heel duidelijk de gezondheid van het personeel en de consument voorop. Hoe verging het Dille & Kamille om snel te schakelen in de crisis? Wat hebben ze geleerd?

Mandje en pasfoto Hans Geels

Hoe een offline merk opeens online moest leren omarmen

Dille & Kamille is een merk met een ideaal, natuurlijke materialen staat centraal en bieden een wonderlijke mix van producten. Covid-19 sloeg in heel Nederland in als een bom, hoe ga je daar als merk mee om? Wat als er winkels gesloten moeten worden? En hoe communiceer je duidelijk naar de consument? CEO Hans Geels gaat hier in zijn presentatie verder op in en hoopt de experts te inspireren met het verhaal van Dille & Kamille.

Shopping Time is het jaarlijkse congres waarbij de expertgroepen bij elkaar komen om de laatste hand te leggen aan de bluepapers. Benieuwd naar de inzichten van Hans Geels? Meld je aan!*

Over Hans Geels

Hans geels is 55 jaar oud, heeft een marketing achtergrond en is gespecialiseerd in het managen van merken met een ideaal. In het verleden heeft hij gewerkt voor o.a. NCRV, Wereld Natuur Fonds, Cliniclowns en werkt nu alweer 7 jaar met veel plezier voor Dille & Kamille.

* Het congres is uitsluitend voor deelnemers van ShoppingTomorrow 2020.

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.