Customer journey, beyond point of sale

Branding, marketing en conversie zijn belangrijke succeselementen binnen retail. Maar hoe maak je van klanten ambassadeurs voor het leven? De fase na de aankoop is hierin essentieel. Hoe ziet de customer journey in de slaapwereld eruit? Joey Janssen, Customer Strategy Manager bij Swiss Sense, vertelt je hier tijdens ShoppingTomorrow - De Kick-Off meer over.

Joey Janssen - Swisse Sense

De reis na de aankoop

Het is essentieel te beseffen dat de customer journey niet stopt bij de aankoop. Toch is de klantreis na de aankoop vaak nog onderbelicht, terwijl deze fase is volgens Joey juist cruciaal om van je klanten echte ambassadeurs te maken. Hoe een klantreis eruitziet in de slaapwereld, wat de belangrijke momenten zijn en hoe Swiss Sense continu bezig is om de customer journey voor klanten te verbeteren, vertelt hij tijdens de kick-off op 29 mei.

Mensen bepalen de ervaring

Met technologieën en processen kun je veel realiseren in de customer journey, maar uiteindelijk bepalen je klanten en dus mensen de ervaring. Op woensdag 29 mei start het ShoppingTomorrow-onderzoeksjaar tijdens ShoppingTomorrow - De Kick-Off bij Business Universiteit Nyenrode. Dit jaar staat de toekomst van de klantreis centraal. Bezoek dus dit event als je onder andere van Joey praktische tips over de customer journey wilt ontvangen die je direct toe kunt passen.

Over Joey Janssen

Joey Janssen is sinds 2017 werkzaam bij Swiss Sense en heeft als missie het realiseren van een optimale klantervaring. Joey is bij Swiss Sense eindverantwoordelijk voor customer experience, CRM en customer service. Eerder werkte hij als Digitaal Strategie Consultant bij Deloitte Digital, waar hij klanten als Nike, Philips en Jumbo geholpen heeft in hun digitale transformatie en customer experience-strategie. Joey heeft een passie voor retail en technologie.

Swiss Sense heeft meer dan honderd winkels in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk en is uitgegroeid tot een vooraanstaande speler op de Europese markt voor slaapcomfort.

Benieuwd naar het verhaal van Joey?

Meld je direct aan voor ShoppingTomorrow - De Kick Off op woensdag 29 mei bij Business Universiteit in Breukelen. De kick-off is gratis toegankelijk voor deelnemers van het ShoppingTomorrow-programma.

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.