Expertgroep Brands Direct - meeting 5

De vijfde meeting van de expertgroep Brands Direct. De agenda van deze meeting ziet er als volgt uit:

  • Rondleiding door de fabriek
  • Presentatie over Royal Talens en hun ambities in B2B/B2C marketing, sales en operations, gevolgd door een korte discussie / vragen over deze case
  • Workshop scenarioplanning: hoe ziet de wereld in 2025 eruit en wat betekent dit voor de distributiestrategie van een merk?
    • We gebruiken hiervoor de methode van scenarioplanning die onder andere ook Shell veel gebruikt in haar strategievorming. We kijken hierbij bewust 5 jaar vooruit, wat betekent dat we te maken hebben met een combinatie van zekere trends (bijvoorbeeld: vergrijzing) en onzekerheden (bijvoorbeeld: economisch klimaat, wel/geen handelsoorlog, visie van de consument op privacy etc.).
    • Uit deze combinaties van onzekerheden en zekere trends stellen we werelden (scenario’s die mogelijk kunnen gaan optreden) samen. In en richting de volgende sessie kunnen we die dan uitwerken door met name antwoord te geven op de vragen: hoe herkennen we zo’n scenario en wat moeten we doen om in dat scenario succesvol te zijn als merk?

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.