ShoppingTomorrow events

Gedurende een ShoppingTomorrow-programmajaar vinden er verschillende events plaats. Denk hierbij aan events zoals ShoppingTomorrow- Kick-Off, ShoppingTomorrow- Final Sprint en Shopping Today, maar ook meetings van de verschillende expertgroepen.

In de agenda hieronder vind je alle ShoppingTomorrow events en plenaire events van het huidige onderzoeksjaar. Bovendien kun je hieronder filteren op expertgroep om de sessies van een specifieke expertgroep te kunnen bekijken.

Agenda

  • Internationaal succes in zes weken en in zes Europese landen - Meeting 2

    Dit is de tweede expertgroepmeeting van de expertgroep Internationaal succes in zes weken en in zes Europese landen.
  • AI Customer journey als groeimotor voor de retailer en fabrikant - Meeting 2

    Dit is de tweede expertgroepmeeting van de expertgroep AI Customer journey als groeimotor voor de retailer en fabrikant.
  • Maximale groei door een frictieloze klantbeleving - Meeting 1

    Dit is de eerste expertgroepmeeting van de expertgroep Maximale groei door een frictieloze klantbeleving.
  • AI & PIM: Creëer de ultieme productervaring voor je klanten - Meeting 2

    Dit is de tweede expertgroepmeeting van de expertgroep 'AI & PIM: Creëer de ultieme productervaring voor je klanten'.
  • Waarom elke webshop digitaal toegankelijk zou moeten zijn - Meeting 2

    Dit is de tweede expertgroepmeeting van de expertgroep 'Waarom elke webshop digitaal toegankelijk zou moeten zijn'.
  • Start je eigen Marketplaces - meeting 2

    Dit is de tweede expertgroepmeeting van de expertgroep Start je eigen Marketplaces.
  • De roadmap naar B2B composable customer experience - Meeting 2

    Dit is de tweede expertgroepmeeting van de expertgroep 'De roadmap naar B2B composable customer experience'.
  • De toekomst van achteraf betalen in E-commerce - Meeting 2

    Dit is de tweede expertgroepmeeting van de expertgroep 'De toekomst van achteraf betalen in E-commerce'.
  • E-commerce loyalty insights - Meeting 2

    Dit is de tweede expertgroepmeeting van de expertgroep 'E-commerce loyalty insights'.
  • GenAI als groeimotor voor de retailer en fabrikant - Meeting 2

    Dit is de tweede expertgroepmeeting van de expertgroep GenAI als groeimotor voor de retailer en fabrikant.
  • B2B Frontrunners: benut je B2B e-commerce potentieel - Meeting 2

    Dit is de tweede expertgroepmeeting van de expertgroep B2B Frontrunners: benut je B2B e-commerce potentieel.
  • Nieuwe business modellen opschalen - meeting 2

    Dit is de tweede expertgroepmeeting van de expertgroep Nieuwe business modellen opschalen.

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om. Meer informatie hierover is te vinden in de Privacyverklaring.