De expertgroep De Omni-commerce architectuur van de toekomst: op naar 2030 met Magnus en Bluebird Day als voorzitter en host, gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: Waar moet je toekomstige omni-commerce landschap aan voldoen om succesvol in te spelen op de markt- en technologische ontwikkelingen tot aan 2030?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Waar moet je toekomstige omni-commerce landschap aan voldoen om succesvol in te spelen op de markt- en technologische ontwikkelingen tot aan 2030?

Toelichting onderzoek

De expertgroep gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: waar moet het omni-commerce landschap van de toekomst aan voldoen? Er zal o.a. gekeken worden naar veranderend consumentengedrag, nieuwe businessmodellen en kanalen (bijvoorbeeld metaverse commerce), technologieën (o.a. web3) en moderne architectuurprincipes zoals MACH om de randvoorwaarden te bepalen voor een succesvolle omni-commerce architectuur.

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

Host

Alle 14 experts

  • Jurryt van Arend

    Head of Digital, Joolz

  • Marjolein Arts

    Marjolein Arts

    interim (digital) marketing - e-commerce manager, BCC elektro-speciaalzaken B.V.

  • Bart van Bommel

    Bart van Bommel

    Head of E-commerce, Digital & CRM, Koninklijke Auping B.V.

  • Eduard Brenninkmeijer

    Eduard Brenninkmeijer

    CEO, Vitaminstore

  • Sophie Duijts

    Sophie Duijts

    Head of Digital, Shoeby

  • Thomas Pieter Groot

    Thomas Pieter Groot

    E-Commerce Manager, stichd

  • Roland van Kortenhof

    Roland van Kortenhof

    Manager Operations, Thuiswinkel.org

  • Marlou Mulders

    Marlou Mulders

    Commercial Director, Prins Petfoods

  • Floor Smits

    Floor Smits

    Head of Brands, Essenza Home

  • Han Verhallen

    Han Verhallen

    Head of Product & Tech, Decathlon

  • Bemarean van der Walle

    Bemarean van der Walle

    manager e-commerce, Sligro Food Group

  • Geert Westendorp

    Geert Westendorp

    Program Manager, WE Fashion

  • Roland Wiedhaup

    Roland Wiedhaup

    Global Head of eCommerce, FrieslandCampina Nederland

  • Wilco Wolfkamp

    Wilco Wolfkamp

    Manager Digitale Verkoop, Service & Vernieuwing, Univé

Nieuws

  • Marktplaatsen in beweging: dit kun je verwachten van onze expertgroepen in 2025
    • Blog
    • 12-06-2025

    Marketplaces zijn niet meer weg te denken uit het e-commerce landschap. Ze bieden bereik, snelheid en schaal, maar stellen merken ook voor strategische keuzes. Hoe behoud je grip op je merk? Welke rol...
  • Goed werkgeverschap in e-commerce: hier werken we aan samen
    • Blog
    • 04-06-2025

    E-commerce bedrijven bestaan in alle denkbare branches, zoals reizen, kleding, consumentenelektronica, boodschappen, boeken, verzekeringen, sport, speelgoed, wonen, bruin- en witgoed, dating, ict en software....
  • AI in e-commerce: wat kun je verwachten van onze expertgroepen in 2025?
    • Blog
    • 02-06-2025

    Kunstmatige intelligentie (AI) is hét gespreksonderwerp in de e-commercewereld. Of het nu gaat om het personaliseren van klantreizen, het automatiseren van content of het verbeteren van de interne processen:...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om. Meer informatie hierover is te vinden in de Privacyverklaring.