Er is niet één onderzoek dat iets anders uitwijst: mobiel wordt elke dag belangrijker in het leven van de consument. Volgens recent onderzoek bezit 91% van de Nederlandse populatie een smartphone. En iedereen, geen leeftijdscategorie uitgezonderd, gebruikt zijn smartphone te pas en te onpas. De populariteit van mobiel heeft de expertgroep Mobile as the New Storefront, bestaande uit mobileprofessionals (vaak ook mobile fanatics), ertoe gezet inzicht te geven in wat nu eigenlijk de kracht van mobiel is.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Wat maakt nu dat mobiel aantoonbaar een bijdrage levert aan groei en aan store traffic? Wat maakt nu dat mobiel retentie-verhogend werkt en een-op-eencommunicatie mogelijk maakt?

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Niels Nuyens

    Niels Nuyens

    Senior Manager, Deloitte Digital

Hosts

  • Olav Lijnbach

    Olav Lijnbach

    Marketing Science Lead Benelux, Facebook

  • Wouter van den Berg

    Wouter van den Berg

    Client Director, Facebook

Alle 15 experts

  • Tim Akkerman

    Tim Akkerman

    Sr. Product Owner, bol.com

  • Moris Boermann

    Moris Boermann

    Digital Strategy Consultant, Deloitte Digital

  • Michael de Groot

    Michael de Groot

    Category Manager E-commerce, Intergamma B.V.

  • Sophie Duijts

    Sophie Duijts

    Customer Experience/E-commerce Manager, Shoeby Franchise

  • Daniel Dunk

    Daniel Dunk

    Manager e-Commerce, Prénatal Moeder & Kind B.V.

  • Robin Fellinger

    Robin Fellinger

    Conversation Optimization Manager, XS4ALL Internet BV

  • Nike Festen

    Nike Festen

    Global eCommerce SC Manager, Unilever Nederland BV

  • Tom Houtgraaf

    Tom Houtgraaf

    Online marketeer, Ajaxshop.nl

  • Robin Huisma

    Robin Huisma

    Chief Storyteller, Orange BOB B.V.

  • Jurjaan Kuiper

    Jurjaan Kuiper

    Senior Consultant Digital Strategy, Deloitte Digital

  • Jolter Metz

    Jolter Metz

    Consultant, Deloitte Digital

  • Sebastiaan Popma

    Sebastiaan Popma

    Product Owner, Greetz B.V.

  • Wil Salden

    Wil Salden

    Functieomschrijving Invullen, Obelink Vrijetijdsmarkt B.V.

  • Hans Stommels

    Hans Stommels

    Insights & CX Manager, Achmea

  • Rutger van den Brule

    Rutger van den Brule

    E-commerce (shop)manager, Vingino

Nieuws

  • Waarom jouw internationale strategie vaker stokt dan groeit – en hoe je daar verandering in brengt
    • Nieuwsbericht
    • 22-07-2025

    Internationaal uitbreiden klinkt logisch: je hebt al voet aan de grond in het buitenland, dus nu is het tijd voor de volgende stap. Maar waarom lukt het zelden om daar net zo succesvol te worden als in...
  • Van frictie naar flow: hoe AI-agents en owned mediakanalen samenwerken aan een naadloze klantreis
    • Blog
    • 09-07-2025

    Hoe bied je klanten een ervaring die zowel efficiënt als persoonlijk is? Steeds meer organisaties zien AI-agents als een sleutel tot succes. Maar hoe zet je deze technologie slim in? Wat heb je nodig qua...
  • Doorbreek je groeiplafond – en andere lessen van ShoppingTomorrow-experts
    • Algemeen
    • 04-07-2025

    Binnen ShoppingTomorrow zijn er verschillende expertgroepen bezig met het thema B2B. Onderwerpen als groeiplafond, AI, logistiek, marketplaces en marketing komen daarin terug. Wat is je huidige positie...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om. Meer informatie hierover is te vinden in de Privacyverklaring.