Netherlands B2C Ecommerce Report 2017

Het afgelopen jaar bereikte de Nederlandse e-commercebranche een mijlpaal doordat de online uitgaven van Nederlandse consumenten voor het eerst de grens van € 20 miljard doorbraken. Voor 2017 gaan we dankzij een verwachte groei van 20% zelfs richting de € 25 miljard. Dit zijn de verwachtingen uit het The Netherlands B2C Ecommerce Report 2017 van de Ecommerce Foundation, een internationale e-commerce-organisatie waar Thuiswinkel.org nauw mee samenwerkt.

Post-its op een bord

Het The Netherlands B2C Ecommerce Report 2017 bevat nog veel meer interessante informatie. Deze is gedeeltelijk samengesteld met behulp van de Thuiswinkel Markt Monitor, het Nederlandse marktonderzoek dat eerder dit jaar is uitgebracht. Maar het rapport bevat ook nieuwe gegevens, zoals het aantal online en fysieke winkels in Nederland, en interessante interviews en inzichten van belangrijke spelers op de Nederlandse retailmarkt. Net als voorgaande jaren zijn er ook in deze versie weer praktische tips en tricks over de bevolking, (online) zakendoen en wet- en regelgeving opgenomen.

Download hier de light version gratis! Leden van Thuiswinkel.org kunnen de full version van het The Netherlands B2C Ecommerce Report 2017 gratis downloaden via de website van Thuiswinkel.org.

Terug naar het nieuwsoverzicht

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om. Meer informatie hierover is te vinden in de Privacyverklaring.