Haal jij het maximale uit je kennis, ervaring en netwerk?

Jan Bosse, Associate bij Qhuba & hbo-docent bij Avans Hogeschool, nam in 2016 als expert deel in de expertgroep Customer Data Management. Samen met zijn mede-experts is hij het afgelopen jaar dieper ingegaan op het creëren van de optimale customer experience met behulp van klantdata. Hun bevindingen vind je in de bluepaper ‘(Meer)waarde met klantdata’. Benieuwd naar de voordelen die Jan uit zijn deelname in een van de ShoppingTomorrow-expertgroepen haalt? In een video deelt hij zijn ervaringen.

Man en vrouw aan tafel in overleg

In 2017 neemt Jan met zijn collega Eric Nijman van Qhuba de voorzittersrol op zich. Samen met gastheer Ramon Weterings van Sitecore geven zij sturing aan de expertgroep Klantgerichte Bedrijfsvoering. In de nieuwe editie van het onderzoeksplatform gaat deze expertgroep zich richten op de borging van klantgerichtheid binnen alle afdelingen, kanalen en touchpoints van organisaties.

Jan deelt zijn ervaringen met ShoppingTomorrow graag met geïnteresseerden. In de onderstaande video, die is opgenomen tijdens de Webwinkel Vakdagen op 18 en 19 januari 2017, vertelt hij waarom hij betrokken is bij het onderzoeksplatform.

Jan Bosse over zijn rol als expert bij ShoppingTomorrow
Jan Bosse over zijn rol als expert bij ShoppingTomorrow - https://www.youtube.com/watch?v=tZ6Xdz1pri8

Wil jij net als Jan Bosse een exclusieve voorbereiding op de consument van 2025, kennisontwikkeling en -deling via (gratis) congressen en expertgroepen, extra exposure voor je organisatie en jezelf als expert, en daarnaast een groot netwerk met e-commerceprofessionals opbouwen? Meld je dan snel aan als ShoppingTomorrow-expert!

De eerste expertgroepen van de nieuwe editie zijn al bekendgemaakt, bekijk ze hier. Op woensdag 17 mei starten we het nieuwe onderzoeksjaar met ShoppingTomorrow - de kick-off bij Business Universiteit Nyenrode.

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.