De customer journey: hoe helpt die je om succesvol te zijn?

Onder druk van de concurrentie zien steeds meer bedrijven zich genoodzaakt om persoonlijk en relevant te zijn in elke stap van de customer journey. Veel bedrijven hebben deze journey in kaart gebracht, maar vragen zich af hoe de klantkennis vertaald kan worden in stuurinformatie voor alle bedrijfsprocessen. De ShoppingTomorrow-expertgroep ‘Customer Engagement’ laat tijdens Shopping Today zien hoe je hierin succesvol kunt zijn.

De customer journey: hoe helpt die je om succesvol te zijn?

Realiseer de optimale klantbeleving

Hoe kunnen we de klant integreren in de waardeketen van het bedrijf met als resultaat een optimale klantbeleving en verbondenheid met het bedrijf en merk? Of welke tools en middelen kunnen we ervoor inzetten om dit te bereiken? Aan de hand van een interessante case geven Frank de Wit (ANWB) en Roger Wegh (Squadra) tijdens hun presentatie ‘’Customer engagement: ‘Hoe bereik je de optimale klantbeleving en verbondenheid’?’’ antwoord op deze vragen.

De visie van experts

Tijdens Shopping Today krijg je als bezoeker een mooi overzicht van de laatste ontwikkelingen in de e-commercemarkt, de visie van de (ShoppingTomorrow-)experts hierop en hoe deze momenteel in de praktijk worden getoetst. De presentatie van Frank en Roger is interessant voor iedereen die zich binnen een organisatie bezighoudt met customer data (platforms), customer experience management, customer value management, customer insights, customer propositieontwikkeling etc. Ben je ShoppingTomorrow-expert? Dan ontvang je één gratis toegangskaart. Ook als je lid of business partner (pakket 1) van Thuiswinkel.org bent ontvang je één gratis toegangskaart.

Meld je aan!

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.