De snel veranderende wereld met alle technologische ontwikkelingen biedt kansen voor bedrijven om op het gebied van marketing en advertising hun effectiviteit te verhogen. In de bluepaper wordt dieper ingegaan op hoe dergelijk ‘performance advertising’ er in 2020 uit zal zien en hoe het kan bijdragen aan groei.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe zal performance advertising er in 2020 uit zien en hoe kan het gaan bijdragen aan groei?

Het onderzoek

De bluepaper pretendeert niet in detail alle onderdelen van performance advertising weer te geven. De expertgroep heeft een aantal interessante onderdelen per onderwerp verder uitgelicht. Ook onderdelen van performance advertising die in een andere expertgroep behandeld zijn, zoals SEA, komen in de bluepaper minder aan bod. De onderwerpen zijn afzonderlijk geschreven door verschillende experts in diverse samenstellingen. 

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Jur Gaarlandt

    Jur Gaarlandt

    Manager, SparkOptimus

Host

  • Jesse Le Grand

    Jesse Le Grand

    Head of Industry - Retail & Travel, Zanox

Alle 12 experts

  • Mirelle Bos

    Mirelle Bos

    Manager Comparison, Sanoma

  • Loes Cramers

    Loes Cramers

    Online Marketeer, V&D

  • Jorrit de Groot

    Jorrit de Groot

    Manager Online Marketing, Bijenkorf

  • Monique Dingemans

    Monique Dingemans

    Marketeer, Travelbird

  • Stijn Fien

    Stijn Fien

    Manager Online Marketing, Wehkamp.nl

  • Bas Geenen

    Bas Geenen

    Head of E-Commerce, Sundio Group

  • Jos Jansen

    Jos Jansen

    Allsecur, Online sales manager

  • Niels Kets

    Niels Kets

    Affiliate Marketing Manage, Sanoma

  • Agnes Keune

    Agnes Keune

    Business Developer, Bol.com

  • Yoteng Pat

    Yoteng Pat

    Head of Marketing, Zanox

  • Samuel van Deth

    Samuel van Deth

    Optimize & Personalize Digital Advertising, Adobe Benelux

  • John van Diemen

    John van Diemen

    Project Manager Online (e-Travel), ANVR

Nieuws

  • Waarom jouw internationale strategie vaker stokt dan groeit – en hoe je daar verandering in brengt
    • Nieuwsbericht
    • 22-07-2025

    Internationaal uitbreiden klinkt logisch: je hebt al voet aan de grond in het buitenland, dus nu is het tijd voor de volgende stap. Maar waarom lukt het zelden om daar net zo succesvol te worden als in...
  • Van frictie naar flow: hoe AI-agents en owned mediakanalen samenwerken aan een naadloze klantreis
    • Blog
    • 09-07-2025

    Hoe bied je klanten een ervaring die zowel efficiënt als persoonlijk is? Steeds meer organisaties zien AI-agents als een sleutel tot succes. Maar hoe zet je deze technologie slim in? Wat heb je nodig qua...
  • Doorbreek je groeiplafond – en andere lessen van ShoppingTomorrow-experts
    • Algemeen
    • 04-07-2025

    Binnen ShoppingTomorrow zijn er verschillende expertgroepen bezig met het thema B2B. Onderwerpen als groeiplafond, AI, logistiek, marketplaces en marketing komen daarin terug. Wat is je huidige positie...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om. Meer informatie hierover is te vinden in de Privacyverklaring.