Circular Economy 2018-2019

Actief

De expertgroep Circulair Economy werkt met retailers en koplopers in duurzaamheid aan een stappenplan om jouw bijdrage aan een Circulaire Economie uit te stippelen

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Welke stappen kan jouw organisatie nemen om succesvol te zijn in de circulaire economie?

We staan voor de uitdaging om van een lineaire naar een circulaire economie te transformeren waar we alle spelers in de keten voor nodig hebben. Met praktijkcasussen beantwoorden we gezamenlijk vragen als; Waarom is circulaire economie relevant voor mij? Welke deelgebieden zijn er en waar kunnen we de grootste impact maken? Hoever ben ik al ten opzichte van de rest? Welke stappen kan ik morgen al zetten? Kortom, alles wat we nodig hebben om samen de retail circulair te maken in een praktisch stappenplan dat we samenstellen in meerdere expertgroepsessies.

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Michiel Rutteman

    Michiel Rutteman

    business analist, Capgemini Nederland BV

  • Moniek van der Liende

    Moniek van der Liende

    Business Analyst, Capgemini Nederland BV

Hosts

  • Ellen de Lange

    Ellen de Lange

    Adviseur duurzaamheid, Thuiswinkel.org

  • Wouter de Wolf

    Wouter de Wolf

    Marketing Manager, Philips Nederland B.V. CE - EAS

Alle 24 experts

  • Jules Beelen

    Jules Beelen

    MVO Adviseur, Prénatal Moeder & Kind B.V.

  • Coen Bertens

    Coen Bertens

    Projectmanager monitoring verpakkingen, Afvalfonds Verpakkingen

  • Thijs Bosgoed

    Thijs Bosgoed

    CEO, BuyBay B.V.

  • Laurent Chavagne

    Laurent Chavagne

    Director Business Innovation, MAG 45 B.V.

  • Hessel de Gelder

    Hessel de Gelder

    Teamlead Network sourcing & availability, bol.com

  • Radha Jethu

    Radha Jethu

    Lecturer for MBA students, TMO Fashion Business School

  • Karel Keesman

    Karel Keesman

    wetenschapper, Wageningen Universiteit

  • Pim Louer

    Pim Louer

    Consultant Resource Management Logistics & supply, Milgro B.V.

  • Bianca Maas

    Bianca Maas

    Marketing strategist, VeldhovenGroup

  • Robert Meenink

    Robert Meenink

    Digital Transformation, Mad Masters Business Transformers

  • Jos Miermans

    Jos Miermans

    Eigenaar, eFood Consult BVBA

  • Maurits Roodhuijzen

    Maurits Roodhuijzen

    Gewoon, Groenman, Coolblue

  • Eric-Jan Schipper

    Manager Compliance services & Public affairs, Intergamma B.V.

  • Marijn Slabbekoorn

    Marijn Slabbekoorn

    Manager Sustainability, DHL International BV

  • Ruud Slenter

    Ruud Slenter

    Account Manager, Unilever Nederland BV

  • Tibor Tholen

    Tibor Tholen

    Product Manager Industrial Packaging, Oerlemans Plastics B.V.

  • Valerie Tripels

    Valerie Tripels

    Marktmanager Duurzaamheid, PostNL Pakketten Benelux BV

  • Bas van der Krogt

    Bas van der Krogt

    Formule manager, Euretco Omni Channel

  • Erik van Geuns

    Erik van Geuns

    Sales & Marketing Manager, Sunware B.V.

  • Christiaan van Maaren

    Christiaan van Maaren

    Co-Founder, Excess Materials Exchange

  • Geert van Seeters

    Geert van Seeters

    Docent en lectoraatslid, Fontys Hogescholen

  • Maarten Vergouwen

    Maarten Vergouwen

    Operationeel Directeur (CIO/COO), ANWB BV

  • Daan Weddepohl

    Daan Weddepohl

    CEO & Founder, Peerby B.V.

  • Ewout Witte

    Ewout Witte

    Owner, EW Insights

Agenda

Meer events

Nieuws

  • ShoppingTime: Data, veiligheid en personalisatie
    • Nieuwsbericht

    Op 14 november was het op een na laatste congres van ShoppingTomorrow 2018: ShoppingTime. Tijdens dit werkcongres hebben de expertgroepen aan hun bluepapers gewerkt, werden ze geïnspireerd door drie keynotes...
  • CEO Greetz spreker tijdens ShoppingTime
    • Nieuwsbericht

    Eén van de sprekers tijdens ShoppingTime is Niek Veendrick, CEO van Greetz. Greetz is in 2004 begonnen als de eerste online wenskaartenservice van Nederland. Na verschillende samenwerkingen met Hallmark...

Meer nieuws

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.