Een nieuwe tijd vraagt om vernieuwend denken en doen. Hoe kun je omgaan met alle veranderingen in de wereld, nu en in de toekomst. Werk vanuit het perspectief van jouw klant, ga voor maximale klanttevredenheid, om zo relevant te zijn en te blijven!

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe organiseer je klant- en ketengericht werken?

Omschrijving

We gaan gezamenlijk op zoek naar gamechanging oplossingen om het klant- en ketengericht werken succesvol te implementeren in retail organisaties, waarbij changemanagement (ADKAR) wordt toegepast.

Onderwerpen die centraal staan:

  • Be a gamechanger: bouwstenen voor het creëren van een gamechanging organization
  • Van afdeling denken naar klant- en ketengericht werken: naar gezamenlijke visie en doelstellingen, gezamenlijke KPI’s, ketenteams
  • Inzet van gamification voor het motiveren en activeren van mensen in de organisatie
  • Omnichannel organisatie
  • Juiste mensen/compententies
  • Belangrijke change management aandachtspunten en handvaten

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Roland Mulder

    Roland Mulder

    E-commerce en Omnichannel specialist, Gwynt

Host

  • Erik Steketee

    Erik Steketee

    Mede eigenaar TPSOC en Prosci Advanced Instructor, The People Side of Change

Alle 20 experts

  • Sander Borgert

    Sander Borgert

    Regio Manager, Bever B.V.

  • Bernd Damme

    Bernd Damme

    head of e-commerce & omnichannel, Essenza Home

  • Harald de Ruijter

    Harald de Ruijter

    HR Manager, Hornbach Bouwmarkt (Nederland) B.V.

  • Remco Evers

    E-commerce manager, Jumper de Diersuper

  • Chris Heijdenrijk

    Chris Heijdenrijk

    Manager Business Development, BookSpot

  • Christel Hendriks

    Christel Hendriks

    Online Marketeer, Retail Development Company

  • Mark Kuper

    Mark Kuper

    Marketing Directeur, Accell Group N.V.

  • Dirk Mulder

    Dirk Mulder

    Sectormanager Handel, ING bank

  • Jeffry Sol

    Jeffry Sol

    Programma Manager Digital, Holland Casino

  • Harry Straten

    Harry Straten

    Manager Marketing, De Mandemakers Groep

  • Esther te Winkel

    Esther te Winkel

    Group HR manager, CCV Nederland

  • Wilfried Tolboom

    Wilfried Tolboom

    Expert Customer Experience & Product Owner Online Service, Univé Verzekeringen.nl

  • Vasili van den Briel

    Vasili van den Briel

    E-commerce Categorie Manager, Welkoop

  • Gerald van den Esschert

    Gerald van den Esschert

    Program manager, VDEMC

  • Mark van der Stokker

    Mark van der Stokker

    E-commerce Manager, Duifhuizen e-shop B.V.

  • Tim van Kleef

    Tim van Kleef

    Freelance e-commerce specialist, Kleef.online

  • Carolien Velzeboer

    Carolien Velzeboer

    eCommerce - Head of HR, Ahold

  • Wilhelm Verton

    CEO, OMODA

  • Nick Vieberink

    Nick Vieberink

    Manager e-commerce, Bouwmaat

  • Gerben voor de Poorte

    Gerben voor de Poorte

    Eigenaar, GP&O Organisatie Adviesbureau

Agenda

Meer events

Nieuws

  • ShoppingTime: Data, veiligheid en personalisatie
    • Nieuwsbericht

    Op 14 november was het op een na laatste congres van ShoppingTomorrow 2018: ShoppingTime. Tijdens dit werkcongres hebben de expertgroepen aan hun bluepapers gewerkt, werden ze geïnspireerd door drie keynotes...
  • CEO Greetz spreker tijdens ShoppingTime
    • Nieuwsbericht

    Eén van de sprekers tijdens ShoppingTime is Niek Veendrick, CEO van Greetz. Greetz is in 2004 begonnen als de eerste online wenskaartenservice van Nederland. Na verschillende samenwerkingen met Hallmark...

Meer nieuws

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.