Omnichannel is al enkele jaren een belangrijk topic op de Commerce agenda, echter uit de praktijk blijkt dat niet elk bedrijf hierin succesvol is. In hoeverre heeft jouw bedrijf een visie en strategie geformuleerd ten aanzien van omnichannel? Maar weet je ook welke huidige trends jouw toekomstig Omnichannel landschap gaan bepalen? En wat zijn nu de succesfactoren voor een winnend Omnichannel strategie in 2025?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Wat zijn de uitdagingen en succesfactoren in het Omnichannel Commerce landschap van 2025?

Oracle en Accenture Interactive gaan dieper in op bovenstaande vragen en gaan samen met de expertgroep aan de slag om een blik op de toekomst van Omnichannel Commerce te werpen. Wij gaan onze ervaringen en best practices delen op het gebied van strategie, organisatie, klantervaring en digitale oplossingen, zodat jij de voordelen van Omnichannel kan gebruiken binnen jouw bedrijf.

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Tu Ngo

    Tu Ngo

    Manager - Design | Experience | Innovation, Accenture Interactive

  • Mehmet Olmez

    Mehmet Olmez

    Managing Director Accenture Interactive, Accenture Interactive

Host

  • Niels Goossen

    Niels Goossen

    Business Development & Strategy, Oracle Nederland B.V.

Alle 16 experts

  • Sarah Bouwmeister

    Sarah Bouwmeister

    E-commerce Manager, SPAR Holding B.V.

  • Lex Burgerhout

    Lex Burgerhout

    E-commerce Manager Retail, Heineken Nederland

  • Manuel Buskop

    Manuel Buskop

    Commercieel Directeur, BCC

  • Gert Kiks

    Gert Kiks

    Manager E-commerce, Pon Automotive B.V.

  • Marnick Kilsdonk

    Marnick Kilsdonk

    Business Solutions Lead, Oracle Nederland B.V.

  • Merijn Koelewijn

    Merijn Koelewijn

    Head of Ecommerce, Unilever Nederland BV

  • Wieteke Lankhaar

    Wieteke Lankhaar

    Online marketing manager, Bidfood B.V.

  • Joost Lebens

    Joost Lebens

    Sales Director NL, Jacobs Douwe Egberts Professional NL B.V.

  • Robert Mende

    Robert Mende

    E-commerce manager, ANWB BV

  • Arno Pont

    Arno Pont

    Digital Consultant, Accenture

  • Vikash Sital

    Vikash Sital

    Business Solutions Lead, Oracle Nederland B.V.

  • Maarten Timmerman-Zubani

    Maarten Timmerman-Zubani

    Interim director omnichannel, Woensdagmiddag Management

  • Ronald van Drunen

    Ronald van Drunen

    Director E-commerce, Bugaboo International B.V.

  • Jasper van Orden

    Jasper van Orden

    Marketing Directeur, praxis.nl

  • Eefje Vogels

    Eefje Vogels

    E-commerce Manager, Swinkels Family Brewers

  • Maggie Wong

    Operations Manager E-commerce, G-Star Raw C.V.

Agenda

Meer events

Nieuws

  • ShoppingTime: Data, veiligheid en personalisatie
    • Nieuwsbericht

    Op 14 november was het op een na laatste congres van ShoppingTomorrow 2018: ShoppingTime. Tijdens dit werkcongres hebben de expertgroepen aan hun bluepapers gewerkt, werden ze geïnspireerd door drie keynotes...
  • CEO Greetz spreker tijdens ShoppingTime
    • Nieuwsbericht

    Eén van de sprekers tijdens ShoppingTime is Niek Veendrick, CEO van Greetz. Greetz is in 2004 begonnen als de eerste online wenskaartenservice van Nederland. Na verschillende samenwerkingen met Hallmark...

Meer nieuws

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.