Search Engine Marketing ontwikkelt zich razendsnel. De expertgroep Search Engine Marketing heeft de belangrijkste ontwikkelingen in kaart gebracht en kwam met concrete oplossingen over hoe bij te blijven in een wereld die steeds sneller verandert.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen in Search Engine Marketing en waar moet je rekening mee houden?

De toekomst van Search Engine Marketing

In de bluepaper over de toekomst van Search Engine Marketing (SEM), of simpelweg searchmarketing, is enige afbakening nodig. We kijken zowel naar de kleine mkb’er als naar de Twinkle Top-100. Zo lang er maar sprake is van een online transactie en dus van e-commerce. Qua branches kijken we naar Retail, Financials en Travel. Retail ligt voor de hand, bij travel en finance loopt het koopproces net even anders. Toch dekken deze drie groepen de belangrijkste commerciële online zoekprocessen goed af.

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Jeroen van de Wiel

    Jeroen van de Wiel

    Head of SEA, Tribal internet Marketing

Host

  • Jeroen van de Wiel

    Jeroen van de Wiel

    Head of SEA, Tribal internet Marketing

Alle 7 experts

  • Lonneke Reitsma

    Lonneke Reitsma

    Online marketing/SEO specialist, Het Communicatielokaal

  • Nils Rooijmans

    Nils Rooijmans

    Ondernemer, Water Cooler

  • Rein Suijker

    Rein Suijker

    Ondernemer, Hobbygigant.nl

  • Myrna van Ballekom

    Myrna van Ballekom

    Content & SEO Specialist, Tribal Internet Marketing

  • Maarten van Minnen

    Maarten van Minnen

    Manager E-commerce DACH & Benelux, TEMPUR

  • James van Thiel

    James van Thiel

    Agency Director, Google

  • Pieter Willemsen

    Pieter Willemsen

    Sr. Feed & Search Specialist, Tribal Internet Marketing / Adchieve

Agenda

Meer events

Nieuws

Meer nieuws

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.