Zoals alles in onze wereld, verandert ook direct marketing (DM) in rap tempo. Veel nieuwe kanalen, onderliggende technologieën en beschikbare data bieden enorme kansen. In de nabije toekomst zal DM niet alleen een onderdeel van de bedrijfsvoering zijn, maar zelfs doordringen tot in de kernactiviteiten van elk bedrijf.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe bereid je je voor op de toekomst en welke stappen moet je nemen in direct marketing?

Een DM-groeimodel

Het kijken naar de toekomst en het beschrijven daarvan is slechts één kant van de zaak. Hoe je hierop voor te bereiden en welke stappen te nemen is een tweede. De expertgroep beschrijft kort welke vier groeifasen zij onderscheiden. Verder introduceren ze een DM-groeimodel dat we gebruiken als basis voor een online kennisplatform dat de expertgroep aan het inrichten is. Dit platform helpt ondernemers om enerzijds in te schatten waar het bedrijf staat en anderzijds te bepalen waar het naartoe wil, maar ook welke wegen daarvoor te volgen zijn. Lees de inzichten in de bluepaper.

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Niels Beekman

    Niels Beekman

    Business Consultant, Yourzine

  • David Veldt

    David Veldt

    Directeur Strategie, Yourzine

Host

  • Jan Teerlinck

    Jan Teerlinck

    Vice President, Selligent

Alle 9 experts

  • Hessel Boschma

    Hessel Boschma

    Channel Manager Outbound Email & Digital Media, ZIGGO

  • Eefje Langendonk

    Eefje Langendonk

    Marketeer Particulier, Meeus

  • Jenny Lemstra

    Jenny Lemstra

    Lead Customer Centric Marketeer, bol.com

  • Hans Mokkink

    Hans Mokkink

    Manager Customer Value Management Intelligence, T-Mobile

  • Elaine Oldhoff

    Elaine Oldhoff

    Beleidsadviseur & Jurist, Thuiswinkel.org

  • Mischa van Bochove

    Mischa van Bochove

    Product Manager Inzicht & Campagnes PostNL, PostNL

  • Hans van Hooren

    Hans van Hooren

    Manager Marketing & Communication, DGN Retail

  • Edward van Reden

    Edward van Reden

    Marketing Manager, Atelier Goldner Schnitt bv

  • Thomas Wasser

    Thomas Wasser

    CRM Manager, Asics Europe B.V.

Agenda

Meer events

Nieuws

  • ShoppingTime: Data, veiligheid en personalisatie
    • Nieuwsbericht

    Op 14 november was het op een na laatste congres van ShoppingTomorrow 2018: ShoppingTime. Tijdens dit werkcongres hebben de expertgroepen aan hun bluepapers gewerkt, werden ze geïnspireerd door drie keynotes...
  • CEO Greetz spreker tijdens ShoppingTime
    • Nieuwsbericht

    Eén van de sprekers tijdens ShoppingTime is Niek Veendrick, CEO van Greetz. Greetz is in 2004 begonnen als de eerste online wenskaartenservice van Nederland. Na verschillende samenwerkingen met Hallmark...

Meer nieuws

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.