Retailers worden daarom steeds meer curatoren van aanbod. Het verschil wordt gemaakt in engagement: de manier waarop de consument wordt (h)erkend en een bij zijn behoefte passende ervaring krijgt. Elk on- en offline bezoek en consumentcontact zal daarom maximaal benut moeten worden.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe tikt het Direct Marketing-hart van de retailer in 2020?

Een veranderend vakgebied

Hoe tikt het DM-hart van de retailer in 2020? In de bluepaper komen de organisatorische en technische voorzieningen van Direct Marketing aan bod, evenals de meetbaarheid van dit veranderende vakgebied. Daarbij ligt de focus op Business-to-Consumer (e-)retail. Is de consument baas over eigen data en mag je als retailer even met permissie in zijn ‘Personal Data Store’ kijken? De expertgroep Direct Marketing geeft antwoord op deze vragen in de bluepaper.

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Sander van der Blonk

    Sander van der Blonk

    Co-Founder, Crux Digital Acceleration

Host

  • Pascal Bergevoet

    Pascal Bergevoet

    Cross Channel Marketing Consultant, Experian

Alle 9 experts

  • Herman Bos

    Herman Bos

    Marketing Manager DM, PostNL

  • Hessel Boschma

    Hessel Boschma

    Channel Manager Digital Media, ZIGGO

  • Gerard Challa

    Gerard Challa

    Directeur, Museumwebshops

  • Vincent Jorritsma

    Vincent Jorritsma

    COO, Innovam

  • Wouter Krupe

    Wouter Krupe

    Digital Manager, Domino’s Pizza

  • Paul Lempers

    Paul Lempers

    Managing director, Be relevant

  • Monique Muller

    Monique Muller

    Online & media manager, Deichmann

  • Danielle Robben

    Danielle Robben

    Marketing Manager, Eperium

  • Sjoerd van Son

    Sjoerd van Son

    CRM / Database Marketeer, Sundio Group

Agenda

Meer events

Nieuws

  • ShoppingTime: Data, veiligheid en personalisatie
    • Nieuwsbericht

    Op 14 november was het op een na laatste congres van ShoppingTomorrow 2018: ShoppingTime. Tijdens dit werkcongres hebben de expertgroepen aan hun bluepapers gewerkt, werden ze geïnspireerd door drie keynotes...
  • CEO Greetz spreker tijdens ShoppingTime
    • Nieuwsbericht

    Eén van de sprekers tijdens ShoppingTime is Niek Veendrick, CEO van Greetz. Greetz is in 2004 begonnen als de eerste online wenskaartenservice van Nederland. Na verschillende samenwerkingen met Hallmark...

Meer nieuws

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.