We weten dat we de ultieme user experience moeten bieden om te overleven. Elk touchpoint in de customer journey moet persoonlijk, mooi en klantefficiënt worden ingericht met gepersonaliseerde uitingen en aanbiedingen. Maar hoe meet u de tevredenheid van de klant? De Net Promotor Score alleen geeft onvoldoende inzicht om de customer experience echt continu te verbeteren. De expertgroep Experience Management heeft zich vastgebeten in dit thema.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe kun je onderscheidend vermogen aanbrengen in de customer experience?

Onderscheidend vermogen

Was het vroeger zo dat de fabrikant, met de retailer als doorgeefluik, bepaalde wat de consument kocht, de toekomst ziet er anders uit. Realiseer je dat goed. Klantgericht zijn is niet meer voldoende. Het gaat erom of jij past binnen datgene wat de klant wenst. Of je binnen zijn belevingswereld een plekje krijgt, al dan niet eenmalig. De klant is volledig aan zet en wordt aangespoord door diverse ontwikkelingen en trends. Daarmee is onderscheidend vermogen in customer experience van doorslaggevend belang; of je nu een grote of kleine retailer bent. De expertgroep zocht uit hoe je dat kunt realiseren.

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Rick de Jong

    Rick de Jong

    Business Consultant, Mirabeau

  • Heini Withagen

    Heini Withagen

    Technisch Directeur, Mirabeau

Host

  • Ties Arts

    Ties Arts

    Managing Director Benelux, Sitecore

Alle 16 experts

  • Iwan Banens

    Iwan Banens

    Multichannel & E-Service Manager, ANWB

  • Alex Bloemendal

    Alex Bloemendal

    E-commerce Manager, wehkamp.nl

  • Christel Boon

    Christel Boon

    Conversion Optimization Manager, Bever

  • Lindy Borgman

    Lindy Borgman

    Customer Experience Manager, Univé Verzekeringen

  • Manuel Buskop

    Manuel Buskop

    Commercieel Directeur, BCC

  • Kasper Muileboom

    Kasper Muileboom

    Category Manager New Business, Kleertjes.com

  • Peter Olthoff

    Peter Olthoff

    Manager Research & Intelligence, DTG

  • Michiel Ooms

    Michiel Ooms

    Principal Creative Consultant, Mirabeau

  • Daniel Peters

    Daniel Peters

    Omnichannel Manager, Bever

  • Harko Prinssen

    Harko Prinssen

    Delivery Manager E-commerce, Homefashion Group

  • Lizzie Saffrie

    Lizzie Saffrie

    Country Shopping Experience Manager, IKEA B.V.

  • Tui Six

    Tui Six

    eCommerce Specialist, Technische Unie

  • Tim Smeets

    Tim Smeets

    Executive Business Consultant, Atos Consulting

  • Paloma van der Put

    Paloma van der Put

    Relatie Manager, Thuiswinkel.org

  • Marcel Verheijen

    Marcel Verheijen

    Sales Director Retail, UPC

  • Hedwig Wassing

    Hedwig Wassing

    Owner, Annacom BV

Agenda

Meer events

Nieuws

  • ShoppingTime: Data, veiligheid en personalisatie
    • Nieuwsbericht

    Op 14 november was het op een na laatste congres van ShoppingTomorrow 2018: ShoppingTime. Tijdens dit werkcongres hebben de expertgroepen aan hun bluepapers gewerkt, werden ze geïnspireerd door drie keynotes...
  • CEO Greetz spreker tijdens ShoppingTime
    • Nieuwsbericht

    Eén van de sprekers tijdens ShoppingTime is Niek Veendrick, CEO van Greetz. Greetz is in 2004 begonnen als de eerste online wenskaartenservice van Nederland. Na verschillende samenwerkingen met Hallmark...

Meer nieuws

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.