‘The big five’-techbedrijven (Google, Facebook, Apple, Amazon en Microsoft) liggen vaak mijlenver voor qua klantbeleving en veroveren de wereld. Start-ups halen via rechts in en wie geen waarde toevoegt, wordt overbodig. Deze bluepaper bespreekt wat je moet doen om via klantervaring waardevol te blijven in de keten.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe kun je klantervaring inzetten als succesfactor in b2b?

Klantervaring als succesfactor in b2b

Hoe kun je slimmer aansluiten op bedrijven voor en na je in de keten? Of direct verkopen door middel van slimme tools en diensten? Door je bestaande platform beter aan te laten sluiten op de dagelijkse behoefte van je leveranciers en afnemers verstevig je je positie in de keten en ontstaan er nieuwe mogelijkheden voor verkoop. 

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Marcel Leicher

    Marcel Leicher

    Client director b2b, Mirabeau B.V.

  • Floris Nijdam

    Floris Nijdam

    Creative strategist b2b, Mirabeau B.V.

Host

  • Roy van der Velde

    Roy van der Velde

    Sales Executive Europe, EpiServer

Alle 17 experts

  • Marcel Agterberg

    Marcel Agterberg

    e-Business Manager, Bunzl Retail & Industry Nederland

  • Lennart Drewes

    Lennart Drewes

    Business developer e-commerce, Koninklijke Jongeneel

  • Diederick Hagemeijer

    Diederick Hagemeijer

    Senior E-commerce Manager, Interpolis

  • Roy Janssen

    Roy Janssen

    Marketing Manager, Scelta Mushrooms

  • Gerard Kamsteeg

    Gerard Kamsteeg

    Group Digital Development – Northern Europe, Sonepar / Technische Unie

  • Alain Mathieu

    Alain Mathieu

    e-Commerce marketing specialist, Fabory

  • Theo Schiebroek

    Theo Schiebroek

    Manager e-Business projects & PIM, itsme

  • Ron Schoenmakers

    Ron Schoenmakers

    Owner & partner, Zentrada

  • Tim Treurniet

    Tim Treurniet

    Product owner, Royal Brinkman

  • Pjotr van Amelsfoort

    Pjotr van Amelsfoort

    Product Owner Digital, Centraal Beheer

  • Tim van Dalen

    Tim van Dalen

    e-Business manager, ERIKS

  • Marna van Hal

    Marna van Hal

    Senior MarCom advisor, Mirabeau B.V.

  • Denise van Keulen

    Denise van Keulen

    Digital marketing manager Benelux, Tarkett

  • Robert Jan van Nouhuys

    Robert Jan van Nouhuys

    Manager Digital Commerce, Schneider Electric

  • Adriaan van Wijck

    Adriaan van Wijck

    Digital manager a.i., -

  • Bram Vermolen

    Bram Vermolen

    Regional sales manager, DAF Trucks

  • Roel Zanders

    Roel Zanders

    Manager E-Commerce, ABS All Brake Systems

Nieuws

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.