Hoe kan user experience optimaal bijdragen aan conversie? Om daar meer inzicht in te krijgen hebben we bedrijven geïnterviewd, waaronder Bol.com, Funda, Marktplaats, Transavia, Kruidvat en Coolcat. Mede gebaseerd op de daarmee verkregen kennis is een model met vier groeifasen ontwikkeld. Dit User Experience Maturity Model helpt retailers te bepalen waar hun bedrijf zich nu bevindt en wat vervolgstappen kunnen zijn in de verdere groei naar meer conversie. Op basis van een allesomvattende case wordt de groei naar een optimale user experience beschreven.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe kan user experience optimaal bijdragen aan conversie?

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Pieter van Helvoirt

    Pieter van Helvoirt

    Sr. Solution Consultant, Adobe

Host

  • Ronald Verschueren

    Ronald Verschueren

    Founder, Netmarketing

Alle 11 experts

  • Jeroen Brouwer

    Jeroen Brouwer

    Manager Marketing & Product, De Persgroep

  • Sander Elders

    Sander Elders

    Online Marketing Manager, Wohi.nl

  • Roos Groenewegen

    Roos Groenewegen

    Teamleider User Experience Design, Bol.com

  • Franklin Heijnen

    Franklin Heijnen

    creative director, Mirabeau

  • Gert-Jan Lagas

    Gert-Jan Lagas

    Industry Manager Retail, Google

  • Roelf Nienhuis

    Roelf Nienhuis

    Sitemanager, D-reizen

  • Iskander Smit

    Iskander Smit

    Strategy Director, Info.nl

  • Pieter van Helvoirt

    Pieter van Helvoirt

    Sr. Solution Consultant, Adobe

  • Denise Visser-Koot

    Denise Visser-Koot

    User Experience Strateeg, Bol.com

  • Sylvia Vroklage

    Sylvia Vroklage

    Marketingmanager, Drukwerkdeal.nl

  • Bas Wit

    Bas Wit

    User experience consultant/designer, Univé

Agenda

Meer events

Nieuws

  • ShoppingTime: Data, veiligheid en personalisatie
    • Nieuwsbericht

    Op 14 november was het op een na laatste congres van ShoppingTomorrow 2018: ShoppingTime. Tijdens dit werkcongres hebben de expertgroepen aan hun bluepapers gewerkt, werden ze geïnspireerd door drie keynotes...
  • CEO Greetz spreker tijdens ShoppingTime
    • Nieuwsbericht

    Eén van de sprekers tijdens ShoppingTime is Niek Veendrick, CEO van Greetz. Greetz is in 2004 begonnen als de eerste online wenskaartenservice van Nederland. Na verschillende samenwerkingen met Hallmark...

Meer nieuws

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.