Conversie-optimalisatie wordt voor (online) retailers een steeds belangrijker onderdeel van de strategie. Bezoekersverkeer naar je webwinkel krijgen wordt steeds duurder en dus is het van belang dat je webwinkelbezoekers steeds meer opleveren. Hoe kun je deze strategie goed inrichten?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe kun je conversieoptimalisatie inrichten als een gestructureerd proces?

Datagedreven conversie-optimalisatie

In de bluepaper van deze expertgroep lees je praktische handvatten en strategieën op het gebied van datagedreven conversie-optimalisatie. Daarnaast bereik je de beste resultaten op het gebied van conversie-optimalisatie als je een gestructureerd proces volgt. De expertgroep Revenue Optimization heeft dit proces voor je uitgetekend en bij elke stap een onderzoeksvraag opgesteld. De uitwerking daarvan lees je in de bluepaper.

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Jurjen Jongejan

    Jurjen Jongejan

    Sr. Conversie-optimalisatie Consultant & Online Marketing Director, ISM eCompany

Host

  • Jurjen Jongejan

    Jurjen Jongejan

    Sr. Conversie-optimalisatie Consultant & Online Marketing Director, ISM eCompany

Alle 18 experts

  • Patty Bastiaansen

    Patty Bastiaansen

    Marketeer CRO & Analyse, Bax Music

  • Rudger de Groot

    Rudger de Groot

    Digital Optimizer / Eigenaar, Mintminds

  • Saskia de Römph

    Saskia de Römph

    E-Category Management, Gamma

  • Bas Jansen

    Bas Jansen

    Conversion Specialist, Google

  • Guido Jansen

    Guido Jansen

    Chief Psychology Officer & Interim Manager E-commerce Team, Euroflorist

  • Bert Middendorp

    Bert Middendorp

    Manager eCommerce, Hunkemöller International B.V.

  • Vanja Mlaco

    Vanja Mlaco

    Lead CRO, Transavia

  • Thijs Schouten

    Thijs Schouten

    Category Manager e-Commerce, KARWEI

  • Farshad Soleymani

    Farshad Soleymani

    Conversie Manager, Ziggo

  • Hendrik-Jan Staal

    Hendrik-Jan Staal

    eCommerce Manager, BCC.nl

  • Rein Suijker

    Rein Suijker

    Entrepreneur, Hobbygigant.nl

  • Casper van Driel

    Casper van Driel

    Marketing Manager vtwonen.nl, Sanoma B.V.

  • Erik van Houwelingen

    Erik van Houwelingen

    Sr. Web Analyst & CRO Specialist, Intergamma B.V.

  • Kristof Vervliet

    Kristof Vervliet

    Ecommerce Manager, Difrax B.V.

  • Denise Visser - Koot

    Denise Visser - Koot

    UX Business Architect, bol.com

  • Rick Weij

    Rick Weij

    Web Analyst, Tele2 Nederland

  • Wouter Wensing

    Wouter Wensing

    Teamlead Conversion & Webanalytics, ISM eCompany

  • Bart Westerhof

    Bart Westerhof

    Pricing & Promotions Analyst, bol.com

Agenda

Meer events

Nieuws

  • ShoppingTime: Data, veiligheid en personalisatie
    • Nieuwsbericht

    Op 14 november was het op een na laatste congres van ShoppingTomorrow 2018: ShoppingTime. Tijdens dit werkcongres hebben de expertgroepen aan hun bluepapers gewerkt, werden ze geïnspireerd door drie keynotes...
  • CEO Greetz spreker tijdens ShoppingTime
    • Nieuwsbericht

    Eén van de sprekers tijdens ShoppingTime is Niek Veendrick, CEO van Greetz. Greetz is in 2004 begonnen als de eerste online wenskaartenservice van Nederland. Na verschillende samenwerkingen met Hallmark...

Meer nieuws

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.