Het belang van het merk neemt de komende jaren enorm toe. Eindeloos adverteren op Google is niet de oplossing. Loyaliteit van de klant is essentieel om te overleven. Hoe kun je als bedrijf sturen op het inzetten van de juiste marketingactiviteiten zodat deze én in lijn zijn met je merk én een optimaal resultaat bieden op het gebied van loyalty-gedrag? Loyaliteit wordt beïnvloed door alle onderdelen van de organisatie. Of het nu gaat om verkoop, marketing, communicatie, klantenservice of logistiek. De customer journey helpt je om de oriëntatie- en aankoopfunnel van je bestaande klant in kaart te brengen en je activiteiten en communicatie hier zodanig op aan te laten sluiten, dat klanten voor je merk blijven kiezen. De bluepaper van deze expertgroep biedt een praktische uitwerking met een helder stappenplan en succesvolle praktijkcases.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe kun je als bedrijf sturen op het inzetten van de juiste marketingactiviteiten zodat deze én in lijn zijn met je merk én een optimaal resultaat bieden op het gebied van loyalty-gedrag?

Aanvullende vragen

  • Wat is het verband tussen Branding en Loyalty?
  • Welke invloed hebben branding activiteiten in welke fase van de 'customer buying cycle'?
  • In hoeverre zijn branding activiteiten gericht op het actief sturen van loyalty gedrag? o En welk van de 3 assen in het loyalty model worden hierbij beïnvloed? (motivation, ability, activation)

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Thomas Veltman

    Thomas Veltman

    CRM & Marketing Specialist, Deloitte

Host

  • Annette Knijnenberg

    Annette Knijnenberg

    Marketing Manager, Sanoma

Alle 16 experts

  • Sjoerd Addink

    Sjoerd Addink

    Adviseur, Deloitte

  • Gerard Challa

    Gerard Challa

    Directeur, Museumwebshops

  • Michiel Delissen

    Michiel Delissen

    Manager Marketing Retail & e-Commerce Services, PostNL

  • Arwen Frijhoff

    Arwen Frijhoff

    Consultant, Deloitte

  • Wouter Gruijters

    Wouter Gruijters

    Marketeer, Rabobank

  • Franklin Heijnen

    Franklin Heijnen

    Creative Director, Deloitte

  • Eunice Koekkoek

    Eunice Koekkoek

    Woordvoerder / Social Media Manager, McDonald’s Nederland

  • Lucy Lenderink

    Lucy Lenderink

    Adviseur Business Development, Univé Verzekeringen

  • Bianca Maas

    Bianca Maas

    Marketing Strategist, VeldhovenGroup

  • Nike Moederscheim

    Nike Moederscheim

    Manager Strategie en Business Development, Head Office NL

  • Mireille Paalvast

    Mireille Paalvast

    Advisor Customer Solutions, Deloitte

  • Rogier Peters

    Rogier Peters

    Senior Marketing Manager, Nyenrode University

  • Claudia Reesink

    Claudia Reesink

    Managing Director, kapperskorting.com

  • Tjibbe Renkema

    Tjibbe Renkema

    Strategy Director, TBWA\NEBOKO

  • Jacqueline van der Burg

    Jacqueline van der Burg

    Marketing Manager, Thuiswinkel.org

  • Bart van der Meiden

    Bart van der Meiden

    Art Director, Deloitte

Agenda

Meer events

Nieuws

  • ShoppingTime: Data, veiligheid en personalisatie
    • Nieuwsbericht

    Op 14 november was het op een na laatste congres van ShoppingTomorrow 2018: ShoppingTime. Tijdens dit werkcongres hebben de expertgroepen aan hun bluepapers gewerkt, werden ze geïnspireerd door drie keynotes...
  • CEO Greetz spreker tijdens ShoppingTime
    • Nieuwsbericht

    Eén van de sprekers tijdens ShoppingTime is Niek Veendrick, CEO van Greetz. Greetz is in 2004 begonnen als de eerste online wenskaartenservice van Nederland. Na verschillende samenwerkingen met Hallmark...

Meer nieuws

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.