B2B Experience 2018-2019

Actief

Hoe kun je slimmer aansluiten op bedrijven voor en na je in de keten? Of direct verkopen door middel van slimme tools en diensten? Door je bestaande platform beter aan te laten sluiten op de dagelijkse behoefte van je leveranciers en afnemers verstevig je je positie in de keten en ontstaan er nieuwe mogelijkheden voor verkoop. In deze expertgroep beantwoorden we vragen zoals:

  • Hoe kan customer experience bijdragen aan een stevigere positie in de keten?
  • Welke nieuwe doelgroepen kan je aanspreken door het tweaken van je platform met slimme tools en services?
  • Hoe kunnen technologieën zoals AI, voicechat, beeldherkenning, blockchain en IoT je organisatie concurrerend maken?
  • Maar vooral: Hoe word en blijf je als B2B bedrijf succesvol in deze digitale wereld?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe kun je slimmer aansluiten op bedrijven voor en na je in de keten? Of direct verkopen door middel van slimme tools en diensten? Door je bestaande platform beter aan te laten sluiten op de dagelijkse behoefte van je leveranciers en afnemers verstevig je je positie in de keten en ontstaan er nieuwe mogelijkheden voor verkoop.

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Marcel Leicher

    Marcel Leicher

    Client Director, Mirabeau B.V.

Host

  • Roy van der Velde

    Roy van der Velde

    Sales Executive BeNeLux, EpiServer

Alle 31 experts

  • Marcel Agterberg

    Marcel Agterberg

    e-Business Manager, Bunzl Verpakkingen Arnhem

  • Sybrand Brouwer

    Sybrand Brouwer

    CEO, INDI.nl

  • Lennart Drewes

    Lennart Drewes

    Business developer e-commerce, Koninklijke Jongeneel

  • Werner Duimel

    Werner Duimel

    E-Business Director, Rexel

  • Rian Faaij

    Rian Faaij

    e-Business Manager, Paardekooper verpakkingen en disposables

  • Marc Gijsberts

    Marc Gijsberts

    ICT Manager, Copaco DC B.V.

  • Roeland Goosen

    Functieomschrijving Invullen, EpiServer

  • Diederick Hagemeijer

    Diederick Hagemeijer

    E-commerce Manager, Destil B.V.

  • Gabor Huszar

    Gabor Huszar

    Manager Commercial Excellence, Flamco Holding B.V.

  • Roy Janssen

    Roy Janssen

    Marketing Manager Digital, Scelta Mushrooms BV

  • Gerard Kamsteeg

    Gerard Kamsteeg

    Group Digital Development – Northern Europe, Sonepar / Technische Unie

  • Michael Koopman

    Michael Koopman

    Account Executive Benelux, EpiServer

  • Agnieszka Kubiak

    Global BI & Analytics Manager, Jacobs Douwe Egberts Professional NL B.V.

  • Rick Maresch

    Rick Maresch

    Digital Product Owner, Fontem Ventures

  • Alain Mathieu

    Alain Mathieu

    E-commerce Marketing Specialist, Fabory Nederland B.V.

  • Martin Miedema

    Martin Miedema

    Ecommerce Manager, Breev.nl

  • Martijn Moerkerk

    Martijn Moerkerk

    Expert Business Improvement & Transformation, Tri Finance Nederland B.V.

  • Floris Nijdam

    Floris Nijdam

    Lead-Creative Consultant & Lead B2B, Mirabeau B.V.

  • Theo Schiebroek

    Theo Schiebroek

    Project Manager E-business, itsme B.V.

  • Ron Schoenmakers

    Ron Schoenmakers

    COO, Zentrada.nl

  • Tim Treurniet

    Tim Treurniet

    Product Owner, Royal Brinkman

  • Pjotr van Amelsfoort

    Pjotr van Amelsfoort

    Product Owner Digital, Centraal Beheer (Bedrijven)

  • Tim van Dalen

    Tim van Dalen

    E-Business Manager, ERIKS Nederland

  • Ruud van den Heuvel

    Ruud van den Heuvel

    B2B manager, Decathlon.nl

  • Marna van Hal

    Marna van Hal

    Marketing Manager, Mirabeau B.V.

  • Denise van Keulen

    Denise van Keulen

    Digital Marketing Manager, Tarkett BV

  • Robert Jan van Nouhuys

    Robert Jan van Nouhuys

    Manager Digital Commerce, Schneider Electric

  • Adriaan van Wijck

    Adriaan van Wijck

    E-commerce Manager / Product Owner, J. Kersten B.V.

  • Bram Vermolen

    Bram Vermolen

    Head of Marketing Programs & Business Development, DAF Trucks N.V. – PACCAR Parts

  • Roel Zanders

    Roel Zanders

    Manager E-commerce B2B, ABS All Brake Systems B.V.

  • Marieke Zijlstra

    E-commerce manager, Sybrand's Place

Agenda

Meer events

Nieuws

  • ShoppingTime: Data, veiligheid en personalisatie
    • Nieuwsbericht

    Op 14 november was het op een na laatste congres van ShoppingTomorrow 2018: ShoppingTime. Tijdens dit werkcongres hebben de expertgroepen aan hun bluepapers gewerkt, werden ze geïnspireerd door drie keynotes...
  • CEO Greetz spreker tijdens ShoppingTime
    • Nieuwsbericht

    Eén van de sprekers tijdens ShoppingTime is Niek Veendrick, CEO van Greetz. Greetz is in 2004 begonnen als de eerste online wenskaartenservice van Nederland. Na verschillende samenwerkingen met Hallmark...

Meer nieuws

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.