Aan de hand van de centrale vraag “Hoe ziet de e-fulfilment van de toekomst eruit en waar moet je morgen al mee aan de slag gaan?”, neemt de expertgroep je mee langs verschillende onderwerpen uit het e-fulfilmentprogramma van de Topsector Logistiek.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe ziet de e-fulfilment van de toekomst eruit en waar moet je morgen al mee aan de slag gaan?

Hoe worden e-commercepakketten in de toekomst vervoerd, afgeleverd en ontvangen en wat gaat er eigenlijk gebeuren met de winkels in de binnenstad? De veranderingen in de e-commercemarkt doen grenzen vervagen. Veel nieuwe soorten partijen treden toe en de markt versnippert. Welke partijen gaan de concurrentiestrijd overleven, en als de online verkopen de offline verkopen gaan overtreffen, welke logistieke concepten zijn dan nog houdbaar? De groei van e-commerce beïnvloedt ook de beslissing van bedrijven om logistieke processen wel of niet uit te besteden. Wie gaat met wie samenwerken en in welke samenwerkingsvorm? Gedreven door deze vragen zijn wij als expertgroep aan de slag gegaan om de toekomst van de e-fulfilment in kaart te brengen.

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Robert Goedegebuure

    Robert Goedegebuure

    Researcher Logistics & Economics, Fontys Hogeschool

Host

  • Kees Jan Roodbergen

    Kees Jan Roodbergen

    Hoogleraar Logistiek, Rijksuniversiteit Groningen

Alle 20 experts

  • Dave Anakotta

    Dave Anakotta

    Manager Customer & Logistics Services, CB Logistics

  • Hessel de Gelder

    Hessel de Gelder

    Program Lead Supply Chain, bol.com

  • Miriam de Volder

    Miriam de Volder

    Manager New Business, Audax Logistiek B.V.

  • Oscar Determan

    Oscar Determan

    Sales Manager, De Buren Afhaalcentrum B.V.

  • Daan Giesen

    Daan Giesen

    Head of Growth, Parcify

  • Erwin Grondman

    Erwin Grondman

    Online Sales Operations Manager a.i., Douwe Egberts

  • Simon Hansen

    Simon Hansen

    CIO, Intergamma

  • Suzanne Hendriks

    Suzanne Hendriks

    Manager Orderdesk & Support Office, Philips Lighting

  • Roy Lenders

    Roy Lenders

    Lector Supply Chain Management, Fontys Hogeschool

  • Guus Munnik

    Guus Munnik

    Director, MCS Fulfilment

  • Peter Oosterwal

    Peter Oosterwal

    Senior Manager e-Business Development, PGZ International

  • Wim Pessink

    Wim Pessink

    Manager Site Support, Jumbo Supermarkten

  • Nienke van der Veen

    Nienke van der Veen

    Business Consultant Supply Chain Solutions, Centric

  • Ad van Dooijeweert

    Ad van Dooijeweert

    Business Development Manager, Axell Logistics

  • Bert van Ravenswaaij

    Bert van Ravenswaaij

    CFO, Royal Dutch Mint

  • Jan van Vlokhoven

    Jan van Vlokhoven

    Business Development & ICT Director, CB Fashion B.V.

  • Stefan Vanluyten

    Stefan Vanluyten

    Founder - Business Development, DeliverEASE

  • Esther Vrolijk

    Esther Vrolijk

    Projectmanager, Docdata

  • Dimitri Wams

    Dimitri Wams

    Commercial Director Logistic Solutions, PostNL Logistic Solution

  • Ken Zschocke

    Ken Zschocke

    Docent, Fontys Hogeschool

Agenda

Meer events

Nieuws

  • ShoppingTime: Data, veiligheid en personalisatie
    • Nieuwsbericht

    Op 14 november was het op een na laatste congres van ShoppingTomorrow 2018: ShoppingTime. Tijdens dit werkcongres hebben de expertgroepen aan hun bluepapers gewerkt, werden ze geïnspireerd door drie keynotes...
  • CEO Greetz spreker tijdens ShoppingTime
    • Nieuwsbericht

    Eén van de sprekers tijdens ShoppingTime is Niek Veendrick, CEO van Greetz. Greetz is in 2004 begonnen als de eerste online wenskaartenservice van Nederland. Na verschillende samenwerkingen met Hallmark...

Meer nieuws

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.