Een efficiënte en goedkope last-mile fulfillment is voor de meeste online ondernemers zeer belangrijk. Hoe kun je dit als organisatie optimaal inrichten?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Wat zijn ontwikkelingen in Inkoop en Supply Chain achter de eCommerce bedrijven en wat zijn best practices hierin?

Een efficiënte supply chain

Wanneer uw bedrijf zich op meerdere landen in Europa of zelfs heel Europa richt, wordt het al snel heel complex aangezien de vervoerders per land verschillen en de gewenste bezorgingsmogelijkheden ook afwijken. Steeds meer online ondernemingen focussen zich tevens op het buitenland waardoor dit topic steeds belangrijker wordt.

Een efficiënte supply chain is de kern van elk succesvol e-commerce bedrijf dat fysieke goederen verkoopt. Een groot deel van de e-commerce bedrijven is niet winstgevend, met name door een niet-efficiënte supply chain. Wat zijn ontwikkelingen in Inkoop en Supply Chain achter de e-commerce bedrijven en wat zijn best practices hierin?

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Roy Lenders

    Roy Lenders

    Partner, Districon

Host

  • Jose van Lent

    Jose van Lent

    Manager Marketing & Communication, DPD Pakketservice

Alle 8 experts

  • Johanneke de Moor

    Johanneke de Moor

    Director Category Management, Nextail

  • Ferry den Hoed

    Ferry den Hoed

    ex-COO, Etam Retail Groep

  • Paul Hehenkamp

    Paul Hehenkamp

    Supply Chain Consultant/ Manager A.I, Carrefour

  • Jan Willem van ‘t Hof

    Jan Willem van ‘t Hof

    Director Cross Channel Retailing, MacIntosh Retail Group

  • Jeroen van Breda

    Jeroen van Breda

    Supply Chain Manager Interim, Plan B

  • Monique van der Linde

    Monique van der Linde

    Strategic Purchaser, HEMA

  • Tom van Geemen

    Tom van Geemen

    Directeur, Wolky shop

  • Marco Voortman

    Marco Voortman

    Supply Chain Director, Essenza Home

Agenda

Meer events

Nieuws

  • ShoppingTime: Data, veiligheid en personalisatie
    • Nieuwsbericht

    Op 14 november was het op een na laatste congres van ShoppingTomorrow 2018: ShoppingTime. Tijdens dit werkcongres hebben de expertgroepen aan hun bluepapers gewerkt, werden ze geïnspireerd door drie keynotes...
  • CEO Greetz spreker tijdens ShoppingTime
    • Nieuwsbericht

    Eén van de sprekers tijdens ShoppingTime is Niek Veendrick, CEO van Greetz. Greetz is in 2004 begonnen als de eerste online wenskaartenservice van Nederland. Na verschillende samenwerkingen met Hallmark...

Meer nieuws

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.