Wat is het ideale bezorgmodel in 2B food?

De volgende subonderwerpen komen aan bod:

  • samenwerkingsmodellen,
  • key resources,
  • logistieke optimalisaties
  • en optimalisatie voor de klant, klantcontact (orderen, service),
  • etc.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Wat is het ideale bezorgmodel in 2B food?

Opzet meetings

  1. Kennismaking & Issues van de 2B food bezorging zoals we dat kennen (16 mei)
  2. Ontwikkelingen in 2B food bezorgmodellen (mid juni)
  3. Toekomstscenarios in 2b bezorgmodellen (begin september) ShoppingToday – presentatie Toekomstscenarios in 2b bezorgmodellen
  4. Validatie toekomstscenarios (mid okt)
  5.  Het ideale bezorgmodel voor 2B food – contouren van de Blue Paper (14 nov)

Wij verwachten dat onze Bluepaper gereed is op 3 december. Vervolgens presenteren we de resultaten tijdens de Webwinkel Vakdagen op 23 januari 2019.

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Martin van Dam

    Martin van Dam

    Managing Partner & Strategy Consultant, GROUP7, Bureau voor Food-commerce

Host

  • Daan Koek

    Daan Koek

    Business Developer, PostNL Pakketten Benelux BV

Alle 14 experts

  • Sandra Bosma

    Strategic Business Development Manager, PostNL

  • Chiel de Bruijne

    Chiel de Bruijne

    Directeur Value Chain Development, Bieze Food Group

  • Johan Dekker

    Johan Dekker

    Algemeen directeur, Telesuper Nederland Holding B.V.

  • Roman Karabatkovic

    Roman Karabatkovic

    Snr Manager Route to Market Projects, Coca-Cola European Partners Nederland B.V.

  • Paul Leuverink

    Paul Leuverink

    Chief Operations Officer, Stockon B.V.

  • Fabienne Linschoten

    Fabienne Linschoten

    Head of Digital, Makro Nederland

  • Kevin Rasenberg

    Kevin Rasenberg

    Manager B2B E-commerce, Jumbo Supermarkten BV

  • Paul van Brussel

    Paul van Brussel

    Webshop Manager, Swinkels Family Brewers

  • Rutger van der Kreek van Loon

    F&B Manager, DEBUUT B.V.

  • Frank van der Tol

    Frank van der Tol

    Digital professional & business developer, Sintesa B.V.

  • Mary-Grace van Leeuwen

    Mary-Grace van Leeuwen

    Digital Brand Communicator, The Greenery B.V.

  • Marien Velderman

    Marien Velderman

    Supply Chain Specialist, HANOS Internationale Horecagroothandel

  • Roland Wiedhaup

    eCommerce Team Lead, FrieslandCampina Nederland B.V.

  • Arjan Wiertz

    Arjan Wiertz

    Associate Director Route to Market Strategy, Coca-Cola European Partners Nederland B.V.

Agenda

Meer events

Nieuws

  • ShoppingTime: Data, veiligheid en personalisatie
    • Nieuwsbericht

    Op 14 november was het op een na laatste congres van ShoppingTomorrow 2018: ShoppingTime. Tijdens dit werkcongres hebben de expertgroepen aan hun bluepapers gewerkt, werden ze geïnspireerd door drie keynotes...
  • CEO Greetz spreker tijdens ShoppingTime
    • Nieuwsbericht

    Eén van de sprekers tijdens ShoppingTime is Niek Veendrick, CEO van Greetz. Greetz is in 2004 begonnen als de eerste online wenskaartenservice van Nederland. Na verschillende samenwerkingen met Hallmark...

Meer nieuws

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.