Analytics en big data: een breed onderwerp waarover steeds meer wordt gesproken. Dagelijks lezen we over de waarde die data kunnen bieden aan organisaties, over datalekken, over het moeilijk kunnen vinden van experts en meer. Binnen onze expertgroep hebben we de scope voor dit hoofdstuk gebaseerd op de volgende vraag: Hoe kunnen data de customer journey verbeteren?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe kun je data inzetten ter verbetering van de customer journey?

Waarde creëren

Big data begint zich steeds meer te bewijzen, maar het daadwerkelijk creëren van waarde uit de brei van verzamelde data is nog steeds een enorme uitdaging. Continu verbeteren is niet voldoende. Er moeten grotere stappen worden gemaakt, maar hoe?

In de bluepaper biedt de expertgroep handvatten om te bepalen op welke manier data daadwerkelijk waarde kan creëren, zodat je data kunt inzetten om de beleving van de klant positief te beïnvloeden. Online en offline, op alle touchpoints en op ieder moment.

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Marcel van Brenk

    Marcel van Brenk

    Partner, VODW

Host

  • Jurriën Kerstholt

    Jurriën Kerstholt

    Directeur en Mede-oprichter, De Nieuwe Zaak

Alle 7 experts

  • Sander Beckers

    Sander Beckers

    Business Intelligence Specialist, De Nieuwe Zaak

  • Michael Christianen

    Michael Christianen

    Director Marketing Intelligence, adidas Group

  • Marijn Janssen

    Marijn Janssen

    Sr. Customer Intelligence Analist, Aegon Nederland

  • Fabian Pieterse

    Fabian Pieterse

    Information Analyst, BVA Auctions

  • Michel Spalburg

    Michel Spalburg

    Senior Web Analyst, Nextail

  • Linda van Rijn

    Linda van Rijn

    Managing Consultant Advanced Business Solutions, GfK

  • Remco Wilting

    Remco Wilting

    Manager Data Science, wehkamp.nl

Agenda

Meer events

Nieuws

  • ShoppingTime: Data, veiligheid en personalisatie
    • Nieuwsbericht

    Op 14 november was het op een na laatste congres van ShoppingTomorrow 2018: ShoppingTime. Tijdens dit werkcongres hebben de expertgroepen aan hun bluepapers gewerkt, werden ze geïnspireerd door drie keynotes...
  • CEO Greetz spreker tijdens ShoppingTime
    • Nieuwsbericht

    Eén van de sprekers tijdens ShoppingTime is Niek Veendrick, CEO van Greetz. Greetz is in 2004 begonnen als de eerste online wenskaartenservice van Nederland. Na verschillende samenwerkingen met Hallmark...

Meer nieuws

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.