De definitie van de Connected Store kan opgesplitst worden: de consument die “Connected” is, deze staat centraal en zoekt verschillende manieren om zich te verbinden met de winkel. De “Store” kan online en offline zijn en kan inspelen op de consument behoeften op verschillende punten tijdens de customer journey.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

De expertgroep Connected Stores zal dieper ingaan op de organisatorische impact van de (customer) journeys en met name daar waar de connectie met de klant en/of de medewerker wordt gemaakt, de zogenaamde ‘touchpoints’. Welke enablers kunnen worden gebruikt op deze ‘touchpoints’, maar meer nog ingaan op vragen als:

  • Hoe kan de retailer met de connected store haar customer loyalty en customer experience verhogen. Welke dataprofielen kunnen hiermee verrijkt worden?
  • Welke randvoorwaarden zijn essentieel om deze connected store te realiseren? Wat heb ik minimaal nodig voor het succesvol inzetten hiervan?
  • Hoe kan ik dat het beste doen?
  • Welke best practices zijn er beschikbaar?
  • Welke eerste concrete 3 stappen moet ik zetten?

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Martin van Vugt

    Martin van Vugt

    Smart Digital Store Go-To-Market Lead / Global Point-of-Sale Lead, Capgemini Nederland BV

Host

  • Joost Vugts

    Joost Vugts

    International Business Development Executive, Centric

Alle 18 experts

  • John Berghoff

    John Berghoff

    Omnichannel Retail Strategy, Kega

  • Christel Boevé

    Christel Boevé

    Marketing Channel & Insights manager, Shell Exploration & Production

  • Malaika Brengman

    Malaika Brengman

    Professor, Vrije Universiteit Brussel

  • Jeroen de Graaf

    Jeroen de Graaf

    Algemeen Directeur, Ematters

  • Erik de Koning

    Erik de Koning

    E-commerce Manager, Van Dal Mannenmode B.V.

  • Nancy Dierick

    Nancy Dierick

    Channel Strategy, Proximus

  • Chris Jobse

    Chris Jobse

    Enterprise Architect, Hunkemöller International B.V.

  • Ralf Kroon

    Ralf Kroon

    E-marketing communication manager, Plus Retail B.V

  • Henriette Mol

    Henriette Mol

    Manager, BearingPoint

  • Mathijn Nijsen

    Mathijn Nijsen

    Directeur Customer Service, Worldline

  • Jeroen Philippi

    Jeroen Philippi

    Directeur, 4Green B.V.

  • Thijs Schouten

    Thijs Schouten

    Category Manager E-commerce, Intergamma B.V.

  • Rein Suijker

    Rein Suijker

    Ondernemer, Hobbygigant.nl

  • Renier Thoen

    Renier Thoen

    Transformatie & Informatie Manager, Intertoys.nl

  • Wilma van Bokhorst

    Wilma van Bokhorst

    Online Marketeer E-Commerce, Pon's Automobielhandel B.V.

  • Frank van der Heide

    Frank van der Heide

    Directeur Tuinbranche, Tuinbranche Nederland

  • Tom van Geemen

    Tom van Geemen

    Directeur, Dipof

  • Koos van Santen

    Koos van Santen

    Manager Operations, ElectronicPartner Nederland B.V.

Agenda

Meer events

Nieuws

  • ShoppingTime: Data, veiligheid en personalisatie
    • Nieuwsbericht

    Op 14 november was het op een na laatste congres van ShoppingTomorrow 2018: ShoppingTime. Tijdens dit werkcongres hebben de expertgroepen aan hun bluepapers gewerkt, werden ze geïnspireerd door drie keynotes...
  • CEO Greetz spreker tijdens ShoppingTime
    • Nieuwsbericht

    Eén van de sprekers tijdens ShoppingTime is Niek Veendrick, CEO van Greetz. Greetz is in 2004 begonnen als de eerste online wenskaartenservice van Nederland. Na verschillende samenwerkingen met Hallmark...

Meer nieuws

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.