Studiereis

Jaarlijks organiseert ShoppingTomorrow een studiereis naar een bestemming die 'hot' is op het gebied van technologische innovatie en e-commerce. Zo bezochten we in 2016 Silicon Valley, in 2017 New York en in 2018 China. In september 2019 bezoeken we opnieuw Silicon Valley, maar ook Las Vegas! 

Studiereis

Studiereis 2019

De volgende ShoppingTomorrow-studiereis vindt plaats van 8 tot en met 13 september 2019 en brengt ons naar Silicon Valley en Las Vegas.

Het doel van deze reis is om te leren hoe we onze (digital) experiences kunnen verbeteren, welke kansen en uitdagingen de tech giganten en disruptors ons bieden en voor ons in petto hebben (denk AI, blockchain, AR, MR, voice, etc.). We beginnen de week met, onder voorbehoud, bezoeken aan bedrijven als Google, Facebook, Airbnb, Uber en meer! Aan het eind van de week reizen we af naar Las Vegas, waar we ondergedompeld worden in alles wat customer service en engagement te bieden heeft. Ook ontdekken we op een bijzondere manier de stad Las Vegas en hebben we een exclusieve dag bij Zappos.

Interesse in de studiereis van 2019?

Heb je mogelijk interesse in deelname aan deze studiereis? Stuur ons een e-mail via studiereis@shoppingtomorrow.nl om je belangstelling kenbaar te maken of voor meer informatie.

Deelname is voor leidinggevenden op C-niveau die werkzaam zijn in de retail. Deze studiereis is all-inclusive en bestaat uit de volgende diensten:

  • Internationale en lokale vluchten
  • 6 nachten verblijf in 4 * of 5 * hotels
  • Ontbijt, lunch en diners zijn de hele reis inbegrepen
  • Speciale evenementen en waardevolle netwerkmogelijkheden

De prijs voor deelnemers is € 8.950, - (exclusief btw).

Studiereis 2018 – China

Van 8 t/m 14 september 2018 vond de zesde ShoppingTomorrow-studiereis plaats. Dit jaar ging de reis naar China. In een week tijd reisden 43 e-commerce executives en experts naar 4 Chinese steden: Hong Kong, Shenzhen, Shanghai en Hangzhou. Belangrijke 'tech giants' als Alibaba, Tencent en JD.com worden bezocht, en er werd kennis gemaakt met de Chinese visie op 'new retail', zoals te zien bij de vernieuwende Hema supermarkt. Daarnaast werd brede kennis opgedaan op het gebied van e-commerce in China, door presentaties over de nieuwe generatie Chinese consumenten en hun influencers, en de markt voor cross border e-commerce naar China. Tenslotte mocht een retail safari niet ontbreken, met o.a. bezoeken aan het in China succesvolle NIKE en de flagship store van Starbucks. Al met al een intensieve maar buitengewoon inspirerende week, die door de deelnemers is beoordeeld met een 8,6!

Ben je geïnteresseerd in de 7 belangrijkste insights uit de ShoppingTomorrow China Tech Trip? Bekijk onderstaand filmpje, of download de presentatie voor meer achtergrondinformatie.

Key insights China 2018

Bekijk hieronder de key insights van de studiereis naar China (2018).

Shoppingtomorrow Tech Trip China 2018
Shoppingtomorrow Tech Trip China 2018 - https://www.youtube.com/watch?v=cDuTLyYtbeU

Blogs, geschreven door deelnemers

Een aantal deelnemers heeft ook inzichten van de studiereis gedeeld via verschillende blogs.

Key insights New York 2017

Bekijk het filmpje hieronder en ontdek de 5 belangrijkste inzichten die zijn opgedaan tijdens de studiereis in New York (2017), of download de PowerPoint hieronder voor een uitgebreid verslag van de reis en de nieuwe inzichten die zijn opgedaan.

ShoppingTomorrow studiereis New York 2017
ShoppingTomorrow studiereis New York 2017 - https://www.youtube.com/watch?v=K4fSbjLS-_8

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.