Over ons

ShoppingTomorrow is een exclusief en actief netwerk dat e-commerceprofessionals samenbrengt en inzichten levert voor de branche. Gezamenlijk verkennen en onderzoeken we de retailmarkt en dragen we bij aan de transformatie van b2c- en b2b-retail. Wat betekenen toekomstige ontwikkelingen op het gebied van onder anderen businessmodellen, customer journey en technologie voor medewerkers, bedrijven en BV Nederland? Het onderzoeksplatform is in 2013 geïnitieerd door Thuiswinkel.org en wordt inmiddels ondersteund door meer dan twintig Nederlandse branche- en belangenverenigingen.

Vrouw laat laptopscherm zien met ShoppingTomorrow-logo

Team

Vacatures

Historie

Partners

Bestel het boek

   

   
 Ieder jaar lanceert ShoppingTomorrow een nieuw boek met de onderzoeksresultaten van het afgelopen jaar, mede mogelijk gemaakt door alle deelnemende experts. Bestel hier het boek

 

 

 

Studiereis

Skyline New York City

 

   

 ShoppingTomorrow gaat jaarlijks op studiereis om e-commercetrends te volgen. Lees meer over de studiereizen.

 

 

 

Consumentenonderzoek

Vrouw met mobiele telefoon in haar handen

   

   
 In samenwerking met GfK voert ShoppingTomorrow jaarlijks een consumentenonderzoek uit met als hoofdvraag: 'Hoe shopt de consument over 5 jaar?'. Bekijk meer informatie over het consumentenonderzoek.

 

 

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.