De expertgroep Headless & Omnichannel Commerce gaat aan de slag met de onderzoeksvraag: 'Wat is omnichannel en hoe kan headless hier een rol in spelen?' 

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Wat is omnichannel en hoe kan headless hier een rol in spelen?

In de loop van de laatste jaren zijn er steeds meer nieuwe technologieën bijgekomen die het gat tussen online en offline steeds kleiner lijken te maken. Dit betekent uiteraard nieuwe kansen, maar wellicht ook nieuwe bedreigingen. Niet alleen moet de organisatie klaar zijn voor nieuwe initiatieven, maar ook de technologie moet hiermee om kunnen gaan. De expertgroep zal gaan onderzoeken welke technologieën en trends de moeite waard zijn, hoe je innovatie hoog op de agenda kan krijgen in de organisatie en welke stappen nodig zijn om succesvol te worden in de omni-channel wereld van vandaag en morgen.

Zaken die we willen gaan onderzoeken:

  • Welke trends zijn de moeite waard?
  • Hoe bouw je een echte, waardevolle omni-channel ervaring en hoe overbrug je de wereld tussen online en offline?
  • Welke technologieën zijn cruciaal om dit voor elkaar te krijgen?
    • Headless vs Monolith
    • Frontend technologie
    • Nieuwe touchpoints (voice, AR etc)
  • Welke stappen moet je zetten om de organisatie klaar te maken voor de toekomst?

Planning onderzoeksjaar

april
2019
februari
2020

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Jeffrey Fröling

    Consultant digital commerce, Incentro

Hosts

  • Ivo Bronsveld

    Ivo Bronsveld

    Head of Integrations, commercetools

  • Lyone Peperkamp

    Lyone Peperkamp

    Marketing Manager, commercetools

Alle 22 experts

  • Marcel Agterberg

    e-Business Manager, Bunzl Verpakkingen Arnhem

  • Jeroen Becht

    E-Commerce Manager, Bunzl Foodservice B.V.

  • Tim Beckers

    Global chief product owner ecommerce, Jacobs Douwe Egberts Professional NL B.V.

  • Loek Berendsen

    Loek Berendsen

    Global Omni Channel Manager, ECCO

  • Martijn Bults

    Customer Journey Expert, Achmea

  • Suzy Buteneers

    Digital Lead, Bridgestone Europe NV

  • Jochem Dielemans

    E-commerce & Marketplaces, SKOT Fashion B.V.

  • Nancy Dierick

    Nancy Dierick

    Channel Manager, Proximus

  • Ronald van Drunen

    Ronald van Drunen

    Head of e-commerce, Staples Nederland B.V.

  • Eveline Erkelens

    Customer Expert Lead Europe, Vacanceselect Nederland B.V.

  • Patrick van der Heijden

    Projectleider Ecommerce, Wiltec

  • Ramon Kostwinder

    E-Commerce Manager, Warmteservice Groep B.V.

  • Noël Manning

    Head of Omnichannel, Leen Bakker

  • Guido Postma

    Eigenaar, Guido Postma e-business consultancy

  • Mark Roex

    Business Development Manager E-commerce, Jeans Centre

  • Theo Schiebroek

    Theo Schiebroek

    Project Manager Innovations, Rexel

  • Tamara Smith-Zonneveld

    Tamara Smith-Zonneveld

    Online/e-commerce manager, Plus Retail B.V

  • Mark van der Stokker

    Mark van der Stokker

    Product Manager e-Commerce, Duifhuizen e-shop B.V.

  • Nadine Teeuwen

    E-commerce Manager, Budgetplant

  • Pim Teunissen

    Digital Marketing Manager, Koninklijke Gazelle B.V.

  • Marieke van Wandelen

    Hoofd Marketing en Communicatie, Audax Group B.V.

  • Thomas Zonneveld

    E-commerce coordinator, ME&P Retail Services B.V.

Agenda

Nieuws

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.