Consumenten kopen tegenwoordig niet alleen meer online. In toenemende mate kopen ze online in andere landen. Belangrijke redenen daarvoor zijn o.a. lagere prijzen en producten zijn niet beschikbaar in eigen land. Om op die marktgroei te kapitaliseren moeten aanbieders omgaan met zaken als de taalbarrière,  complexere verzending, betaling en valutarisico, merk- en positioneringsuitdagingen, platformkeuzes en uiteenlopende wettelijke voorschriften.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

De expertgroep Global E-commerce heeft geen op voorhand vastgestelde onderzoeksvraag. Wij starten met de toekomstvisie en praktijkervaring van de deelnemende experts en wat hen het meeste bezighoudt in hun go to market aanpak. Met die prioriteit(en) gaan we aan de slag om een bijdrage te leveren aan succesvolle intercontinentale verkoop.

Planning onderzoeksjaar 2020

januari
december

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Hans Spaan

    Hans Spaan

    Director, Ortec

Hosts

  • Maggie El-Elimi

    Business Development Manager, FedEx Cross Border eCommerce

  • Michael Stimpson

    Head of Marketing, FedEx Cross Border eCommerce

Alle 2 experts

  • Loes Broekgaarden

    Analytcs Consultant, Ortec

  • Alexander Schuitema

    Alexander Schuitema

    Manager KPN Things Online a.i., KPN B.V

Nieuws

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.