Retailers worden daarom steeds meer curatoren van aanbod. Het verschil wordt gemaakt in engagement: de manier waarop de consument wordt (h)erkend en een bij zijn behoefte passende ervaring krijgt. Elk on- en offline bezoek en consumentcontact zal daarom maximaal benut moeten worden.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe tikt het Direct Marketing-hart van de retailer in 2020?

Een veranderend vakgebied

Hoe tikt het DM-hart van de retailer in 2020? In de bluepaper komen de organisatorische en technische voorzieningen van Direct Marketing aan bod, evenals de meetbaarheid van dit veranderende vakgebied. Daarbij ligt de focus op Business-to-Consumer (e-)retail. Is de consument baas over eigen data en mag je als retailer even met permissie in zijn ‘Personal Data Store’ kijken? De expertgroep Direct Marketing geeft antwoord op deze vragen in de bluepaper.

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Sander van der Blonk

    Sander van der Blonk

    Co-Founder, Crux Digital Acceleration

Host

  • Pascal Bergevoet

    Pascal Bergevoet

    Cross Channel Marketing Consultant, Experian

Alle 9 experts

  • Herman Bos

    Herman Bos

    Marketing Manager DM, PostNL

  • Hessel Boschma

    Hessel Boschma

    Channel Manager Digital Media, ZIGGO

  • Gerard Challa

    Gerard Challa

    Directeur, Museumwebshops

  • Vincent Jorritsma

    Vincent Jorritsma

    COO, Innovam

  • Wouter Krupe

    Wouter Krupe

    Digital Manager, Domino’s Pizza

  • Paul Lempers

    Paul Lempers

    Managing director, Be relevant

  • Monique Muller

    Monique Muller

    Online & media manager, Deichmann

  • Danielle Robben

    Danielle Robben

    Marketing Manager, Eperium

  • Sjoerd van Son

    Sjoerd van Son

    CRM / Database Marketeer, Sundio Group

Nieuws

  • Op naar duurzaam succes met ShoppingTomorrow
    • Nieuwsbericht
    • 11-10-2023

    Een gigantische hoeveelheid toepasbare kennis over digital commerce is beschikbaar gekomen. Het zijn de gedeelde inzichten van ruim vijfhonderd experts van ShoppingTomorrow, in 21 bluepapers. Ze staan...
  • Dit zijn de highlights van de Final Sprint
    • Blog
    • 29-06-2023

    De ShoppingTomorrow - Final Sprint vandaag bracht een mooie opkomst van ruim 400 experts in de Rijtuigenloods in Amersfoort. Het evenement bood de gelegenheid voor de professionals om samen te komen met...
  • Consument shopt in de toekomst vaker online en duurzamer, maar niet per se in een metaverse
    • Persbericht
    • 29-06-2023

    Consumenten verwachten in de toekomst meer online te gaan besteden. Ze verwachten 37% van hun uitgaven online te besteden in 2028, 5 procentpunt meer dan het werkelijke percentage in 2022. Daarnaast gaan...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om. Meer informatie hierover is te vinden in de Privacyverklaring.