Retailers worden daarom steeds meer curatoren van aanbod. Het verschil wordt gemaakt in engagement: de manier waarop de consument wordt (h)erkend en een bij zijn behoefte passende ervaring krijgt. Elk on- en offline bezoek en consumentcontact zal daarom maximaal benut moeten worden.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe tikt het Direct Marketing-hart van de retailer in 2020?

Een veranderend vakgebied

Hoe tikt het DM-hart van de retailer in 2020? In de bluepaper komen de organisatorische en technische voorzieningen van Direct Marketing aan bod, evenals de meetbaarheid van dit veranderende vakgebied. Daarbij ligt de focus op Business-to-Consumer (e-)retail. Is de consument baas over eigen data en mag je als retailer even met permissie in zijn ‘Personal Data Store’ kijken? De expertgroep Direct Marketing geeft antwoord op deze vragen in de bluepaper.

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Sander van der Blonk

    Sander van der Blonk

    Co-Founder, Crux Digital Acceleration

Host

  • Pascal Bergevoet

    Pascal Bergevoet

    Cross Channel Marketing Consultant, Experian

Alle 9 experts

  • Herman Bos

    Herman Bos

    Marketing Manager DM, PostNL

  • Hessel Boschma

    Hessel Boschma

    Channel Manager Digital Media, ZIGGO

  • Gerard Challa

    Gerard Challa

    Directeur, Museumwebshops

  • Vincent Jorritsma

    Vincent Jorritsma

    COO, Innovam

  • Wouter Krupe

    Wouter Krupe

    Digital Manager, Domino’s Pizza

  • Paul Lempers

    Paul Lempers

    Managing director, Be relevant

  • Monique Muller

    Monique Muller

    Online & media manager, Deichmann

  • Danielle Robben

    Danielle Robben

    Marketing Manager, Eperium

  • Sjoerd van Son

    Sjoerd van Son

    CRM / Database Marketeer, Sundio Group

Nieuws

  • Corona zorgt voor wisselende online consumentenbestedingen in eerste kwartaal 2020
    • Persbericht
    • 22-07-2020

    Reisbranche krijgt harde klappen, grote groei bij meeste productcategorieën De impact van de corona-uitbraak op de online consumentenbestedingen liet zich in het eerste kwartaal van 2020 al zien. Vooral...
  • Consumentengedrag na corona: minder experience, meer convenience
    • Nieuwsbericht
    • 08-07-2020

    De coronacrisis heeft tot nu toe een flinke impact gehad op de Nederlandse samenleving en daarmee ook op de retailsector. Veel fysieke winkels sloten (noodgedwongen) hun deuren, terwijl de winkels die...
  • Wil jij als eerste weten wanneer de nieuwste bluepapers online komen?
    • Algemeen
    • 06-07-2020

    De ShoppingTomorrow-expertgroepen zijn momenteel druk bezig met een onderzoek of vraagstuk en schrijven een zogenaamde bluepaper over de resultaten en inzichten die zij hebben opgedaan in de expertgroepsessies....

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.