De expertgroep Digital Retail Media 2022 geeft dit jaar een vervolg op de expertgroep van 2021. De voorzitters van deze expertgroep zijn CitrusAd, Epsilon en Summit Retail Media Group. Zij gaan aan de slag met de onderzoeksvraag: Hoe haal je het maximale resultaat uit Digital Retail Media?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe haal je het maximale resultaat uit Digital Retail Media?

Toelichting onderzoek

De volgende deelvragen zijn opgesteld:

  1. Digital Retail Media: Waar staan we nu als merk/retailer/industrie, waar willen we heen en wat is hiervoor nodig?
  2. Zelf doen of uitbesteden: Wat doe je zelf, wat besteed je uit en aan wie?
  3. Wat zijn de quick wins, kansen en bedreigingen in de relatie retailer (publisher), Supplier (adverteerder) en mediabureau.
  4. Onsite & off-site: Hoe haal je het maximale rendement uit je monetization?

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Brian von Mansfeldt

    Brian von Mansfeldt

    Head of Insights, data & tech, Epsilon

  • Bas Oudejans

    Bas Oudejans

    Managing Director N-Europe, CitrusAd

  • Jerry Rustveld

    Jerry Rustveld

    CEO, Summit Retail Media Group

Alle 20 experts

  • Linda Amroussi

    Linda Amroussi

    Lead Marketing Media Services & Gift Cards, Wehkamp B.V.

  • Deli Bom

    Deli Bom

    Head of Retail Media & Trade Marketing, Media Markt-Saturn

  • Martine Dol

    Martine Dol

    Shopper Marketeer SDA, BSH Huishoudapparaten

  • Maarten Dubbelman

    Maarten Dubbelman

    Head of Digital Marketing, Zuiver B.V.

  • Rutmer Faber

    Rutmer Faber

    E-commerce Consultant, Publicis Groupe

  • Jelmer Helderman

    Jelmer Helderman

    Product Manager E-commerce, Reprise Digital

  • Vera Koopmans

    Vera Koopmans

    Category Manager E-Commerce, Swinkels Family Brewers N.V.

  • Florine de Laat

    Florine de Laat

    Lead Campagnes en Retail Media Solutions, fonQ Groep B.V.

  • Marc Liem

    Marc Liem

    Marketing Manager Bol.com Retail Media Group, bol.com

  • Bas van Opdorp

    Bas van Opdorp

    eRetail specialist & PIM product owner, Dr. Oetker Nederland B.V.

  • Els Peijnenburg

    Els Peijnenburg

    National Account Manager, KraftHeinz Company

  • Christel Plant

    Christel Plant

    Shopper Activation Manager, Vrumona BV

  • Sarah Reintjes

    Sarah Reintjes

    Retail Media, Digital Marketing & Transformation, Adviesbureau Sarah Reintjes

  • Justin Sandee

    Justin Sandee

    Head of Retail Media Management, bol.com

  • Sander van der Staak

    Sander van der Staak

    Sell Out Marketing Manager, BSH Huishoudapparaten

  • Dominique Tang

    Dominique Tang

    Propositie Ontwikkelaar, Jumbo Supermarkten BV

  • Philippine van Unnik

    Philippine van Unnik

    E-commerce Project Manager, Decathlon

  • Guido Weisfelt

    Guido Weisfelt

    Media Manager, FrieslandCampina Nederland B.V.

  • Thomas Woerdenbag

    Thomas Woerdenbag

    E-commerce Specialist, Arla Foods B.V.

  • Michael Zwart

    Michael Zwart

    Teamleider Online Sales, Azerty

Nieuws

  • Heb jij je ShoppingTomorrow-boekenverzameling compleet?
    • Nieuwsbericht
    • 11-01-2023

    Het afgelopen jaar was het 10-jarig jubileumjaar van ShoppingTomorrow! Dit hebben we uitgebreid gevierd met een awarduitreiking, een speciale video met alle ins-en-outs over ShoppingTomorrow van de afgelopen...
  • Hoe haal je maximaal rendement uit digital retail media?
    • Expertgroep
    • 25-10-2022

    Hoewel digital retail media hier nog relatief in de kinderschoenen staat, is de potentie van deze nieuwe inkomstenstroom voor retailers enorm. Een groep experts van ShoppingTomorrow heeft bestaande uitdagingen...
  • Studiereis: De geheime ingrediënten van innovatie
    • Nieuwsbericht
    • 24-10-2022

    Innovatie drijft je business. Maar hoe stimuleer je innovatie binnen je organisatie? En hoe zorg je vervolgens dat je team met nieuwe ideeën komt? Tijdens de ShoppingTomorrow/Thuiswinkel.org-studiereis...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het Privacyverklaring.