De expertgroep Digital Retail Media 2022 geeft dit jaar een vervolg op de expertgroep van 2021. De voorzitters van deze expertgroep zijn CitrusAd, Epsilon en Summit Retail Media Group. Zij gaan aan de slag met de onderzoeksvraag: Hoe haal je het maximale resultaat uit Digital Retail Media?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe haal je het maximale resultaat uit Digital Retail Media?

Toelichting onderzoek

De volgende deelvragen zijn opgesteld:

  1. Digital Retail Media: Waar staan we nu als merk/retailer/industrie, waar willen we heen en wat is hiervoor nodig?
  2. Zelf doen of uitbesteden: Wat doe je zelf, wat besteed je uit en aan wie?
  3. Wat zijn de quick wins, kansen en bedreigingen in de relatie retailer (publisher), Supplier (adverteerder) en mediabureau.
  4. Onsite & off-site: Hoe haal je het maximale rendement uit je monetization?

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Brian von Mansfeldt

    Brian von Mansfeldt

    Head of Insights, data & tech, Epsilon

  • Bas Oudejans

    Bas Oudejans

    Managing Director N-Europe, CitrusAd

  • Jerry Rustveld

    Jerry Rustveld

    CEO, Summit Retail Media Group

Alle 20 experts

  • Linda Amroussi

    Linda Amroussi

    Lead Marketing Media Services & Gift Cards, Wehkamp B.V.

  • Deli Bom

    Deli Bom

    Head of Retail Media & Trade Marketing, Media Markt-Saturn

  • Martine Dol

    Martine Dol

    Shopper Marketeer SDA, BSH Huishoudapparaten

  • Maarten Dubbelman

    Maarten Dubbelman

    Head of Digital Marketing, Zuiver B.V.

  • Rutmer Faber

    E-commerce Consultant, Publicis Groupe

  • Jelmer Helderman

    Jelmer Helderman

    Product Manager E-commerce, Reprise Digital

  • Vera Koopmans

    Vera Koopmans

    Category Manager E-Commerce, Swinkels Family Brewers N.V.

  • Florine de Laat

    Florine de Laat

    Lead Campagnes en Retail Media Solutions, fonQ Groep B.V.

  • Marc Liem

    Marc Liem

    Marketing Manager Bol.com Retail Media Group, bol.com

  • Bas van Opdorp

    Bas van Opdorp

    eRetail specialist & PIM product owner, Dr. Oetker Nederland B.V.

  • Els Peijnenburg

    Els Peijnenburg

    National Account Manager, KraftHeinz Company

  • Christel Plant

    Christel Plant

    Shopper Activation Manager, Vrumona BV

  • Sarah Reintjes

    Sarah Reintjes

    Retail Media, Digital Marketing & Transformation, Adviesbureau Sarah Reintjes

  • Justin Sandee

    Justin Sandee

    Head of Retail Media Management, bol.com

  • Sander van der Staak

    Sander van der Staak

    Sell Out Marketing Manager, BSH Huishoudapparaten

  • Dominique Tang

    Dominique Tang

    Propositie Ontwikkelaar, Jumbo Supermarkten BV

  • Philippine van Unnik

    Philippine van Unnik

    E-commerce Project Manager, Decathlon

  • Guido Weisfelt

    Guido Weisfelt

    Media Manager, FrieslandCampina Nederland B.V.

  • Thomas Woerdenbag

    Thomas Woerdenbag

    E-commerce Specialist, Arla Foods B.V.

  • Michael Zwart

    Michael Zwart

    Teamleider Online Sales, Azerty

Nieuws

  • Studiereis: Shopping redefined; de nieuwe manier van verkopen
    • Nieuwsbericht
    • 26-09-2022

    We bevinden ons midden in de slag om de consument en het wordt lastiger om producten door de supply chain te krijgen, zegt Salesforce tijdens de Thuiswinkel.org/ShoppingTomorrow studiereis naar New York....
  • Studiereis: Ondernemen in Amerika, waar moet je rekening mee houden?
    • Nieuwsbericht
    • 21-09-2022

    De studiereis bracht ons naar het consulaat in New York. Ontvangen door Maarten Boef, plaatsvervangend ambassadeur, spraken we over de uitdagingen die het ondernemen in Amerika met zich meebrengt. De verschillende...
  • Studiereis: The only constant is constant change
    • Nieuwsbericht
    • 20-09-2022

    We bevinden ons in een nieuwe wereld. Snelle creatie en adoptie van nieuwe technologieën zijn aan de orde van de dag. Grote bedrijven blijven ontstaan en groeien, met als doel de huidige en traditionele...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het Privacyverklaring.