De expertgroep Digital Retail Media 2022 geeft dit jaar een vervolg op de expertgroep van 2021. De voorzitters van deze expertgroep zijn CitrusAd, Epsilon en Summit Retail Media Group. Zij gaan aan de slag met de onderzoeksvraag: Hoe haal je het maximale resultaat uit Digital Retail Media?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe haal je het maximale resultaat uit Digital Retail Media?

Toelichting onderzoek

De volgende deelvragen zijn opgesteld:

  1. Digital Retail Media: Waar staan we nu als merk/retailer/industrie, waar willen we heen en wat is hiervoor nodig?
  2. Zelf doen of uitbesteden: Wat doe je zelf, wat besteed je uit en aan wie?
  3. Wat zijn de quick wins, kansen en bedreigingen in de relatie retailer (publisher), Supplier (adverteerder) en mediabureau.
  4. Onsite & off-site: Hoe haal je het maximale rendement uit je monetization?

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

Alle 19 experts

  • Linda Amroussi

    Lead Marketing Media Services & Gift Cards, Wehkamp B.V.

  • Deli Bom

    Deli Bom

    Head of Retail Media & Trade Marketing, Media Markt-Saturn

  • Martine Dol

    Martine Dol

    Shopper Marketeer SDA, BSH Huishoudapparaten

  • Maarten Dubbelman

    Maarten Dubbelman

    Head of Digital Marketing, Zuiver B.V.

  • Jelmer Helderman

    Jelmer Helderman

    Product Manager E-commerce, Reprise Digital

  • Vera Koopmans

    Vera Koopmans

    Category Manager E-Commerce, Swinkels Family Brewers N.V.

  • Florine de Laat

    Trade Marketeer, fonQ Groep B.V.

  • Marc Liem

    Marc Liem

    Marketing Manager Bol.com Retail Media Group, bol.com

  • Bas van Opdorp

    Bas van Opdorp

    eRetail specialist & PIM product owner, Dr. Oetker Nederland B.V.

  • Els Peijnenburg

    Els Peijnenburg

    National Account Manager, KraftHeinz Company

  • Christel Plant

    Christel Plant

    Trade marketeer, fonQ Groep B.V.

  • Sarah Reintjes

    Sarah Reintjes

    Retail Media, Digital Marketing & Transformation, Adviesbureau Sarah Reintjes

  • Justin Sandee

    Head of Retail Media Management, bol.com

  • Sander van der Staak

    Sander van der Staak

    Sell Out Marketing Manager, BSH Huishoudapparaten

  • Dominique Tang

    Propositie Ontwikkelaar, Jumbo Supermarkten BV

  • Philippine van Unnik

    Philippine van Unnik

    E-commerce Project Manager, Decathlon

  • Guido Weisfelt

    Media Manager, FrieslandCampina Nederland B.V.

  • Thomas Woerdenbag

    Thomas Woerdenbag

    E-commerce Specialist, Arla Foods B.V.

  • Michael Zwart

    Teamleider Online Sales, Azerty

Agenda

    • 19-05-2022 15:00

    MediaMarkt NL HQ in Rotterdam

    • 05-07-2022 11:30

    Spant!, Doctor Abraham Kuyperlaan 3, 1402 SB Bussum

Meer events

Nieuws

  • Vijf tips om invloed uit te oefenen op besluitvorming
    • Nieuwsbericht
    • 18-05-2022

    Om een waardevolle business partner te kunnen zijn en impact te maken, heb jij als leider er baat bij de dynamiek in de boardroom te begrijpen en te weten met welke uitdagingen leden van een boardroom...
  • Wat de opkomst van Generatie Z en hybride winkelen ons kan vertellen over de toekomst van de stenen winkel
    • Nieuwsbericht
    • 18-05-2022

    E-commerce groeit al jaren en is inmiddels niet meer weg te denken uit de retailsector. De constant groeiende mogelijkheden tot online shopping en digitale mode worden hierbij vaak als bedreiging voor...
  • Wil jij als eerste horen wanneer de Pitstop gelanceerd is?
    • Algemeen
    • 21-04-2022

    De ShoppingTomorrow - Kick-Off is geweest en alle 25 expertgroepen zijn inmiddels volop bezig met onderzoeken. Op dinsdag 31 mei nemen we alweer de volgende stap in het onderzoeksjaar met de lancering...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het Privacyverklaring.