Een nieuwe expertgroep dit jaar, Eyedentity Commerce onder leiding van AfterPay en BZTRS Agency.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Wat is de impact van Eyedentity commerce op consumentengedrag?

Deelvragen

  • Wat is Eyedentity commerce? (screenshot en moodboard-shopping, wishlisting)
  • Wat zijn de unique identifiers die een product geschikt maakt voor Eyedentity commerce? (Run of fun producten, inspiratie of commodity?)
  • Wie is de (toekomstige)consument die visueel winkelt en onderdeel wordt van Eyedentity commerce? Kunnen we spreken van Eyedentity generations?
  • Welke invloeden en kanalen hebben een bepaalde uitwerking op deze doelgroep?
  • Met welke beeldende beïnvloeding heeft de doelgroep te maken?
  • Hoe kunnen retailers en merken Eyedentity commerce inzetten/omvormen naar conversie?
  • Zijn er al best practices/cases in de markt van Eyedentity Commerce?

Planning onderzoeksjaar 2020

januari
december

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Michel Lieffering

    Retail Innovator, BZTRS Agency

Host

  • Wilco Slabbekoorn

    Vice President of International Sales, AfterPay - Arvato Finance Solutions

Alle 6 experts

  • Espérance Gottmer

    Communications Officer, AfterPay - Arvato Finance Solutions

  • Vera Heuvelmans

    Marketing Coordinator, BZTRS Agency

  • Bas van Hoeve

    Managing Director, Design2Gather

  • Fabienne van Leiden

    Creative Strategist, BZTRS Agency

  • Thijs Reijns

    Salesmanager, Alternate Nederland

  • Robin Visser

    Omni Channel Business Development Manager, Hunkemöller International

Nieuws

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.