Conversion Optimization 2021

Actief

Dit jaar wordt de expertgroep Conversion Optimization gehost door Tweakwise, samen met ISM eCompany als voorzitter. De onderzoeksvraag bepalen zij met de experts van de expertgroep tijdens de Kick-off. 

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Nader te bepalen.

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

Host

Alle 20 experts

  • Sharen Baijense

    Sharen Baijense

    CRO specialist & webanalist, NADUVI

  • Bernadette Bijkerk

    Bernadette Bijkerk

    CRO specialist, Nationale-Nederlanden

  • Helene Hallebeek

    Helene Hallebeek

    Senior Webanalist & CRO specialist, ANWB

  • Lars Harmsen

    Lars Harmsen

    Head of UX, Beerwulf B.V.

  • Erik van Houwelingen

    Erik van Houwelingen

    Lead CRO & Web Analytics, Intergamma B.V.

  • Guido Jansen

    Guido Jansen

    CRO Evangelist, CRO.CAFE

  • Rick Koopman

    Team lead eCommerce, Just Eat Takeaway.com

  • Pascal Kwakman

    Manager Personalisatie, e-luscious Nederland B.V.

  • Godelieve van Loon

    Godelieve van Loon

    Conversie Manager, Sligro Food Group

  • Lotte Meenhuis

    Lead Online Shop Merchandising, de Bijenkorf

  • Bram Meulen

    Bram Meulen

    CRO specialist, vidaXL

  • Stefan van Opstal

    Stefan van Opstal

    CEO, Tweakwise.com B.V.

  • Valérie de Saegher

    Team lead Commerce & Conversie Specialist, OMODA

  • Jurrien Schouten

    Jurrien Schouten

    Global Web Analyst/CRO Specialist, Jacobs Douwe Egberts Professional NL B.V.

  • Jack Solcer

    Jack Solcer

    CRO consultant & strateeg, ISM eCompany B.V.

  • Martina Terzic

    Martina Terzic

    CRO Specialist VakantieVeilingen, Talpa e-Commerce

  • Bas Visscher

    Bas Visscher

    Webanalist, CameraNU.nl

  • Daan van Vliet

    Daan van Vliet

    Conversie Specialist, Plus Retail B.V.

  • Lianne Wensveen

    Lianne Wensveen

    UX Manager, HEMA BV

  • Patrick Wolf

    Lead CX, Kaartje2go

Nieuws

  • Wil jij als eerste weten wanneer de nieuwste bluepapers online komen?
    • Algemeen
    • 14-09-2021

    De 22 ShoppingTomorrow-expertgroepen zijn momenteel druk bezig met een onderzoek of vraagstuk en schrijven een zogenaamde bluepaper over de resultaten en inzichten die zij hebben opgedaan in de expertgroepsessies....
  • Talkshow Shopping Time
    • Nieuwsbericht
    • 07-09-2021

    Vorige week was Shopping Time, het derde event in het programmajaar van ShoppingTomorrow met het thema: MAKE NOW MATTER. Hierin presenteerden we de resultaten van het GfK consumentenonderzoek als sneak-preview...
  • Vijf tips om technologie en data beter te organiseren
    • Nieuwsbericht
    • 07-09-2021

    Technologie wordt steeds meer onderdeel van het primaire product en dienst. Data zorgt voor een slimmere afhandeling in processen of een uniekere klantbeleving. Hoog tijd om je tech en data slimmer te...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.