Dit jaar wordt de expertgroep Conversion Optimization gehost door Tweakwise, samen met ISM eCompany als voorzitter. De onderzoeksvraag bepalen zij met de experts van de expertgroep tijdens de Kick-off. 

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Nader te bepalen.

Pitstop '3 tips voor meer rendement uit je CRO programma'
Pitstop '3 tips voor meer rendement uit je CRO programma' - https://www.youtube.com/watch?v=TnGvxszvjXU

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

Host

Alle 20 experts

  • Sharen Baijense

    Sharen Baijense

    CRO specialist & webanalist, NADUVI

  • Bernadette Bijkerk

    Bernadette Bijkerk

    CRO specialist, Nationale-Nederlanden

  • Helene Hallebeek

    Helene Hallebeek

    Senior Webanalist & CRO specialist, ANWB

  • Lars Harmsen

    Lars Harmsen

    Head of UX, Beerwulf B.V.

  • Erik van Houwelingen

    Erik van Houwelingen

    Lead CRO & Web Analytics, Intergamma B.V.

  • Guido Jansen

    Guido Jansen

    CRO Evangelist, CRO.CAFE

  • Rick Koopman

    Rick Koopman

    Team lead eCommerce, Just Eat Takeaway.com

  • Pascal Kwakman

    Pascal Kwakman

    Manager Personalisatie, e-luscious Nederland B.V.

  • Godelieve van Loon

    Godelieve van Loon

    Conversie Manager, Sligro Food Group

  • Lotte Meenhuis

    Lotte Meenhuis

    Teamlead Online Shop Merchandising, de Bijenkorf

  • Bram Meulen

    Bram Meulen

    CRO specialist, vidaXL

  • Stefan van Opstal

    Stefan van Opstal

    CEO, Tweakwise.com B.V.

  • Valérie de Saegher

    Valérie de Saegher

    Team lead Commerce & Conversie Specialist, OMODA

  • Jurrien Schouten

    Jurrien Schouten

    Global Web Analyst/CRO Specialist, Jacobs Douwe Egberts Professional NL B.V.

  • Jack Solcer

    Jack Solcer

    CRO consultant & strateeg, Valantic GmbH

  • Martina Terzic

    Martina Terzic

    CRO Specialist VakantieVeilingen, Talpa e-Commerce

  • Bas Visscher

    Bas Visscher

    Webanalist / CRO Specialist, CameraNU.nl

  • Daan van Vliet

    Daan van Vliet

    Conversie Specialist, Plus Retail B.V.

  • Lianne Wensveen

    Lianne Wensveen

    UX Manager, HEMA BV

  • Patrick Wolf

    Patrick Wolf

    Lead CX, Kaartje2go

Nieuws

  • Op naar duurzaam succes met ShoppingTomorrow
    • Nieuwsbericht
    • 11-10-2023

    Een gigantische hoeveelheid toepasbare kennis over digital commerce is beschikbaar gekomen. Het zijn de gedeelde inzichten van ruim vijfhonderd experts van ShoppingTomorrow, in 21 bluepapers. Ze staan...
  • Dit zijn de highlights van de Final Sprint
    • Blog
    • 29-06-2023

    De ShoppingTomorrow - Final Sprint vandaag bracht een mooie opkomst van ruim 400 experts in de Rijtuigenloods in Amersfoort. Het evenement bood de gelegenheid voor de professionals om samen te komen met...
  • Consument shopt in de toekomst vaker online en duurzamer, maar niet per se in een metaverse
    • Persbericht
    • 29-06-2023

    Consumenten verwachten in de toekomst meer online te gaan besteden. Ze verwachten 37% van hun uitgaven online te besteden in 2028, 5 procentpunt meer dan het werkelijke percentage in 2022. Daarnaast gaan...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om. Meer informatie hierover is te vinden in de Privacyverklaring.