Een efficiënte en goedkope last-mile fulfillment is voor de meeste online ondernemers zeer belangrijk. Hoe kun je dit als organisatie optimaal inrichten?

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Wat zijn ontwikkelingen in Inkoop en Supply Chain achter de eCommerce bedrijven en wat zijn best practices hierin?

Een efficiënte supply chain

Wanneer uw bedrijf zich op meerdere landen in Europa of zelfs heel Europa richt, wordt het al snel heel complex aangezien de vervoerders per land verschillen en de gewenste bezorgingsmogelijkheden ook afwijken. Steeds meer online ondernemingen focussen zich tevens op het buitenland waardoor dit topic steeds belangrijker wordt.

Een efficiënte supply chain is de kern van elk succesvol e-commerce bedrijf dat fysieke goederen verkoopt. Een groot deel van de e-commerce bedrijven is niet winstgevend, met name door een niet-efficiënte supply chain. Wat zijn ontwikkelingen in Inkoop en Supply Chain achter de e-commerce bedrijven en wat zijn best practices hierin?

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitter

  • Roy Lenders

    Roy Lenders

    Partner, Districon

Host

  • Jose van Lent

    Jose van Lent

    Manager Marketing & Communication, DPD Pakketservice

Alle 8 experts

  • Johanneke de Moor

    Johanneke de Moor

    Director Category Management, Nextail

  • Ferry den Hoed

    Ferry den Hoed

    ex-COO, Etam Retail Groep

  • Paul Hehenkamp

    Paul Hehenkamp

    Supply Chain Consultant/ Manager A.I, Carrefour

  • Jan Willem van ‘t Hof

    Jan Willem van ‘t Hof

    Director Cross Channel Retailing, MacIntosh Retail Group

  • Jeroen van Breda

    Jeroen van Breda

    Supply Chain Manager Interim, Plan B

  • Monique van der Linde

    Monique van der Linde

    Strategic Purchaser, HEMA

  • Tom van Geemen

    Tom van Geemen

    Directeur, Wolky shop

  • Marco Voortman

    Marco Voortman

    Supply Chain Director, Essenza Home

Nieuws

  • Duurzaamheid in digital commerce: De groene weg voorwaarts
    • Expertgroep
    • 21-12-2023

    Duurzaamheid is een dominant thema binnen digital commerce anno 2023. Een veelkoppig onderwerp ook, waarover je in dit magazine verschillende artikelen hebt kunnen lezen. Het valt de experts van ShoppingTomorrow...
  • Waarom mag jij ShoppingTomorrow niet missen?
    • Blog
    • 11-12-2023

    Marieke Vink, Programma manager ShoppingTomorrow en Thuiswinkel e-Academy, heeft afgelopen jaar met succes haar eerste programmajaar afgerond. Terwijl we de uitkomsten van alle expertgroepen nog volop...
  • Op naar duurzaam succes met ShoppingTomorrow
    • Nieuwsbericht
    • 11-10-2023

    Een gigantische hoeveelheid toepasbare kennis over digital commerce is beschikbaar gekomen. Het zijn de gedeelde inzichten van ruim vijfhonderd experts van ShoppingTomorrow, in 21 bluepapers. Ze staan...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om. Meer informatie hierover is te vinden in de Privacyverklaring.