Future of Payments 2020

Actief

Dit jaar hebben we een expertgroep op payments, namelijk Future of Payments. Onder leiding van Worldline en INNOPAY.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe betaalt de Nederlandse consument in 2025?

Belangrijke onderwerpen

  • Identificeren trends in online en POS retail payments
  • Schetsen concrete toekomstbeelden (2025) adhv use cases
  • Verkennen drivers en inhibitors

Gezocht profiel

De expertgroep is op zoek naar experts die werkzaam zijn als product/payment managers bij grote e-commerce bedrijven en/of  payment professionals (PSPs & betaaloplossingen).

Planning onderzoeksjaar 2020

januari
  • Shopping Time 2020

    16-09-20
    NBC, Nieuwegein
  • Shopping Today 2020

    29-10-20
    n.t.b.
  • Shopping Talk 2020

    08-12-20
    Beatrix Theater, Utrecht
december

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Marloes Blankert

    Marloes Blankert

    Business Analyst, Innopay NL B.V.

  • Vivian Hendrikse

    Vivian Hendrikse

    Business Analyst, Innopay NL B.V.

  • Vincent Jansen

    Vincent Jansen

    Partner, Innopay NL B.V.

  • Luc van Oorschot

    Luc van Oorschot

    Manager, Innopay NL B.V.

Hosts

  • Hans den Adel

    Hans den Adel

    Sales Director, Worldline

  • Stephan Hoevenaar

    Head of Digital Sales, Marketing and Go2Market, Worldline

Alle 16 experts

  • Jelmer Borst

    Product Owner Payments, Picnic

  • Viola de Bruijn

    Viola de Bruijn

    Business Development, Payconiq

  • Henk Delfos

    Henk Delfos

    Salesmanager GfK Digital, GfK Group

  • Michel Drupsteen

    Global program manager Mobile & Digital payments, ING bank

  • Dennis Duijst

    Dennis Duijst

    Business Development Manager, Worldline

  • Jasper Fortuijn

    Payments & Loyalty lead, Ahold Delhaize

  • Florien Heemskerk

    Manager Payments, Coolblue

  • Stephan Hoes

    Stephan Hoes

    Innovation Lead, International Card Services

  • Rik van 't Hof

    Director of Product Management Front-end, Ingenico ePayments

  • Wouter Hoppenbrouwers

    Program Consultant Payment Strategy & Innovation, Jumbo Omnichannel B.V.

  • Jeroen Jungerius

    Jeroen Jungerius

    Vendormanagement, Buckaroo

  • Regina Koning Hettema

    Commercieel directeur, Koopjesdrogisterij B.V.

  • Marcel Leander

    Product Manager, Equens

  • Saskia van Loon

    Saskia van Loon

    Sales Manager Merchant Services, ING Bank

  • Wies Mensink

    Founder, Loyalty Rockstars

  • Rosalie Reitsma

    Rosalie Reitsma

    Lead Payments, bol.com

Agenda

    • 07-07-20 16:00 17-06-20 19:00

    n.t.b.

    • 19-08-20 16:00 26-08-20 19:00

    n.t.b.

Meer events

Nieuws

  • Succesfactoren voor verandering
    • Blog
    • 30-06-20

    Verandering is altijd en overal en we zijn er niet altijd aan toe. De hoeveelheid en complexiteit van verandering neemt daarentegen alleen maar toe. Hoe zorg je er dan voor dat een verandertraject alsnog...
  • Hoe krijg je mensen mee in verandering? In vijf stappen naar verandering
    • Blog
    • 26-06-20

    Verandering is altijd en overal en we zijn er niet altijd aan toe. De hoeveelheid en complexiteit van verandering neemt daarentegen alleen maar toe. Hoe zorg je er dan voor dat een verandertraject alsnog...
  • Waarom change management zo belangrijk is bij verandertrajecten
    • Algemeen
    • 23-06-20

    Verandering is altijd en overal en we zijn er niet altijd aan toe. De hoeveelheid en complexiteit van verandering neemt daarentegen alleen maar toe. Hoe zorg je er dan voor dat een verandertraject alsnog...

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.