Future of Payments 2020

Actief

Dit jaar hebben we een expertgroep op payments, namelijk Future of Payments. Onder leiding van Worldline en INNOPAY.

Mede mogelijk gemaakt door:

Onderzoeksvraag

Hoe betaalt de Nederlandse consument in 2025?

Weten wanneer de bluepaper online staat?

Op dit moment werkt de expertgroep nog aan haar bluepaper. Wil jij als eerste op de hoogte zijn wanneer de bluepaper beschikbaar is?

Belangrijke onderwerpen

  • Identificeren trends in online en POS retail payments
  • Schetsen concrete toekomstbeelden (2025) adhv use cases
  • Verkennen drivers en inhibitors

Gezocht profiel

De expertgroep is op zoek naar experts die werkzaam zijn als product/payment managers bij grote e-commerce bedrijven en/of  payment professionals (PSPs & betaaloplossingen).

Planning onderzoeksjaar 2020

januari
  • Shopping Time 2020

    16-09-2020
    NBC, Nieuwegein
  • Deadline bluepapers

    01-10-2020
  • Shopping Today 2020

    29-10-2020
    n.t.b.
  • Shopping Talk 2020

    08-12-2020
    Beatrix Theater, Utrecht
  • Expertgroep Future of Payments - meeting 4

    16-09-2020
    NBC, Nieuwegein
december

Mede mogelijk gemaakt door:

Personen in deze expertgroep

Voorzitters

  • Marloes Blankert

    Marloes Blankert

    Business Analyst, Innopay NL B.V.

  • Vivian Hendrikse

    Vivian Hendrikse

    Consultant, Innopay NL B.V.

  • Vincent Jansen

    Vincent Jansen

    Partner, Innopay NL B.V.

  • Luc van Oorschot

    Luc van Oorschot

    Manager, Innopay NL B.V.

Hosts

  • Hans den Adel

    Hans den Adel

    Sales Director, Worldline

  • Stephan Hoevenaar

    Stephan Hoevenaar

    Head of Digital Sales, Marketing and Go2Market, Worldline

Alle 19 experts

  • Jelmer Borst

    Jelmer Borst

    Product Owner Payments, Picnic

  • Viola de Bruijn

    Viola de Bruijn

    Business Development, Payconiq

  • Henk Delfos

    Henk Delfos

    Salesmanager GfK Digital, GfK Group

  • Michel Drupsteen

    Michel Drupsteen

    Global program manager Mobile & Digital payments, ING bank

  • Dennis Duijst

    Dennis Duijst

    Business Development Manager, Worldline

  • Jasper Fortuijn

    Payments & Loyalty lead, Ahold Delhaize

  • Jules Harms

    Jules Harms

    Director of Innovation, Toshiba

  • Florien Heemskerk

    Florien Heemskerk

    Manager Payments, Coolblue

  • Stephan Hoes

    Stephan Hoes

    Innovation Lead, International Card Services

  • Rik van 't Hof

    Rik van 't Hof

    Director of Product Management Front-end, Ingenico ePayments

  • Wouter Hoppenbrouwers

    Wouter Hoppenbrouwers

    Payment Strategy & Innovation, Jumbo Omnichannel B.V.

  • Monique van der Horst - Millenaar

    Monique van der Horst - Millenaar

    Product Manager iDEAL, Currence Ideal B.V.

  • Jeroen Jungerius

    Jeroen Jungerius

    Vendormanagement, Buckaroo

  • Amos Kater

    Amos Kater

    Head of Currence, Currence Ideal B.V.

  • Marcel Leander

    Product Manager, Equens

  • Saskia van Loon

    Saskia van Loon

    Sales Manager Merchant Services, ING Bank

  • Wies Mensink

    Founder, Loyalty Rockstars

  • Rosalie Reitsma

    Rosalie Reitsma

    Lead Payments, bol.com

  • Auke Sijsma

    Loyalty Management, Air Miles

Nieuws

  • Vijf irritaties tijdens shoppen via mobiel
    • Nieuwsbericht
    • 23-09-2020

    De smartphone wordt door twee derde van de online shoppers gebruikt om online aankopen te doen. Maar niet elke online shopervaring is even prettig. Het ShoppingTomorrow Consumentenonderzoek, dat is uitgevoerd...
  • Eerste hybride ShoppingTomorrow-event groot succes
    • Nieuwsbericht
    • 17-09-2020

    Gisteren kwam een groot gedeelte van de ShoppingTomorrow-experts bij elkaar voor het een na laatste ShoppingTomorrow-event van dit onderzoeksjaar. Met ruime afstand tussen de bezoekers onderling kijken...
  • Wat verwacht de winkelende consument van robots?
    • Persbericht
    • 15-09-2020

    Nederlandse consumenten staan erg sceptisch tegenover het gebruik van robots in fysieke winkels. Een meerderheid (62%) wil er niet door geholpen worden, blijkt uit onderzoek van GfK in opdracht van ShoppingTomorrow....

Meer nieuws

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.