Wil jij als eerste bericht krijgen dat de nieuwste bluepapers online zijn?

De 21 ShoppingTomorrow-expertgroepen hebben op dit moment de definitieve versie van hun bluepaper ingeleverd. In de bluepaper vind je de resultaten en inzichten die ze op basis van een onderzoek of vraagstuk hebben opgedaan in de expertgroepsessies. Deze worden dit jaar tijdens Shopping Today op 12 oktober gelanceerd. Wil jij als eerste een mail ontvangen met daarin de link naar alle bluepapers? Laat dan hieronder je e-mailadres achter!

Gerelateerd nieuws

  • Welke voorspellingen zijn uitgekomen en welke niet op gebied van payments?

    Arlette Broex, Business Lead iDEAL bij Currence, is voorzitter van de expertgroep Online Betalen: ontwikkelingen in 2025-2030. Naast haar werk is zij ook podcastmaker. Samen met Gertjan Rösken maakt zij...
  • Navigeren in de toekomst: de opkomst van AI in e-commerce

    In de dynamische wereld van e-commerce is verandering de enige constante. Zo zien we dat het populaire AI niet alleen de spelregels herschrijft, maar ook de hele e-commerce arena transformeert. Als e-commerce...
  • Consument shopt in de toekomst vaker online en duurzamer, maar niet per se in een metaverse

    Consumenten verwachten in de toekomst meer online te gaan besteden. Ze verwachten 37% van hun uitgaven online te besteden in 2028, 5 procentpunt meer dan het werkelijke percentage in 2022. Daarnaast gaan...
Terug naar het nieuwsoverzicht

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om. Meer informatie hierover is te vinden in de Privacyverklaring.