Aanmelden

Ben jij enthousiast geworden over het ShoppingTomorrow-programma en wil je je aanmelden als expert? De expertgroepen van onderzoeksjaar 2020 zijn al gestart, maar je kunt je hieronder alvast aanmelden voor deelname aan het onderzoeksjaar van 2021. Dit onderzoeksjaar gaat in maart 2021 van start. Met de gegevens uit jouw aanmelding kunnen wij bepalen welke expertgroep het beste aansluit bij jouw expertise en interesse.

Als expert van ShoppingTomorrow krijg je:

  • Een exclusieve voorbereiding op de klant van 2025.
  • Kennisontwikkeling en -deling via (gratis) congressen en expertgroepen.
  • Extra exposure voor zowel jouw organisatie als jezelf als expert.
  • Toegang tot een groot netwerk van digital commerce en e-commerce professionals.
Aanmelden als ShoppingTomorrow expert

Deelname aan ShoppingTomorrow is gratis en exclusief voor professionals (managementniveau, C-level en C-level -1) op het gebied van (e-)commerce. De voorzitters en hosts van expertgroepen zoeken voornamelijk experts die werkzaam zijn bij retailers en merken, zij hebben dan ook een grotere kans om geplaatst te worden in een expertgroep. 

    Persoonlijke gegevens

    Jouw thema voorkeuren

    Geef hier aan naar welke thema's je voorkeur uitgaat. Je kan er maximaal drie kiezen. Let op: deze thema's zijn niet de expertgroepen van het onderzoeksjaar.

    Jouw motivatie als expert

    Vul een korte motivatie in waarin je aangeeft wat je komt brengen in een expertgroep, wat is je specialisme? Dit helpt ons om je in een passende expertgroep te plaatsen.

    Door de aanmelding te versturen ga je akkoord met de algemene voorwaarden en het privacy statement van ShoppingTomorrow.

    ShoppingTomorrow expert, voorzitters en hosts

    Wanneer je expert wordt binnen een expertgroep van ShoppingTomorrow, dan bind je je ook aan deze groep. Samen met de andere experts ga je een onderzoek of project aan waarbij je werkt aan de verbetering van de concurrentiepositie van jouw organisatie en die van Nederland als geheel. 

    Naast experts bestaat iedere groep ook uit voorzitters en hosts. De voorzitters en hosts van expertgroepen zoeken voornamelijk experts die werkzaam zijn bij retailers en merken. Zij hebben dan ook een grotere kans op als ShoppingTomorrow-expert geplaatst te worden in een expertgroep. Consultancypartijen zijn daarentegen meer geschikt voor een rol als voorzitter of host. De voorzitter en de host bepalen uiteindelijk wie wordt uitgenodigd om deel te nemen in een expertgroep. 

    Ben je benieuwd hoe aanmeldproces als ShoppingTomorrow expert verdergaat na je aanmelding? Bekijk dan hier hoe dat werkt.

    ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

    Bestand downloaden

    Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

    Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.