Groei van online bestedingen het grootst binnen Health & Beauty in Q3

In het derde kwartaal groeide de online omzet het hardst binnen de productcategorie Health & Beauty. Vergeleken met dezelfde periode vorig jaar, gaf de Nederlandse consument tussen juli tot en met september 2017 online 57% meer uit binnen deze categorie. Dit blijkt uit cijfers van de nieuwste Thuiswinkel Markt Monitor, die halverwege december wordt gepubliceerd.

In samenwerking met GfK en PostNL biedt Thuiswinkel.org elk kwartaal een preview van de meest recente ontwikkelingen op het gebied van e-commerce. Thuiswinkel.org doet dit voorafgaand aan de publicatie van de Thuiswinkel Markt Monitor, zodat jij alvast op de hoogte bent van de laatste cijfers. Ze geven daarbij de groeicijfers van de online bestedingen per productcategorie weer. In dit geval vergelijken ze de online bestedingen in het derde kwartaal van 2017 met die in dezelfde periode vorig jaar.

sfeerafbeelding

Thuiswinkel Markt Monitor

Thuiswinkel.org publiceert de volledige rapportage van de Thuiswinkel Markt Monitor Q3 2017 in de tweede week van december. Daarin vind je meer informatie over de productcategorieën, het profiel van de online koper en welke devices consumenten vooral gebruiken

Leden en business partners van Thuiswinkel.org kunnen de Thuiswinkel Markt Monitor gratis bestellen via de website van Thuiswinkel.org. Voor meer informatie over de Thuiswinkel Markt Monitor en het bestellen van het rapport (voor niet-leden) kun je contact opnemen met Gino Thuij, GfK.

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.