FreshCotton en de kracht van de community

Een trouwe klantenbase en minder dan 20% retouren: street-fashionverkoper, FreshCotton bouwt al dertien jaar aan een hechte community, zowel online als offline. Zo organiseerde FreshCotton de langste vrijdagborrel ooit en streamde dit live via internet. Met een verbluffend resultaat. Tijdens Shopping Today op 23 september 2014 zal Albert Visser u meenemen in de kracht van de community.

FreshCotton en de kracht van de community

Over Albert Visser

Albert Visser is de eindverantwoordelijke voor de marketing bij de online lifestyle store FreshCotton. De 31-jarige Urkernaar ging na een studie multimedia design aan de slag voor FreshCotton en sloeg de brug tussen technologie en community-marketing.

Aanmelden

Bent u erbij? Alle Shopping2020 participanten krijgen één gratis toegangskaart voor Shopping Today. Bent u expert? Meld u dan hier aan voor Shopping Today.

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.