B2C e-commercemarkt van Latijns-Amerika verwacht $39,3 miljard te bereiken in 2014

Met een totale B2C e-commerce-omzet van $33,2 miljard in 2013 staat Latijns-Amerika op de 4e plek van sterkste e-commerceregio's in de wereld. De top 3 bestaat uit Asia-Pacific ($567,3 miljard), Europa ($482,3 miljard) en Noord-Amerika ($452,4 miljard). In vergelijking met 2012 is de B2C e-commerce-omzet van Latijns-Amerika gegroeid met 21,5%. Deze groei is hoger dan de groeipercentages van Europa (17,1%) en Noord-Amerika (10,1%), maar lage dan de groeipercentages van Asia-Pacific (44,6%) en het Midden-Oosten en Noord-Afrika (MENA, 32,7%). Het groeipercentage van de Latijns-Amerikaanse B2C e-commerce-omzet laat zien dat de regio nog steeds een opkomende markt is. Dit blijkt ook uit het geschatte groeipercentage van 18,4% in 2014.

Ga naar de website van Ecommerce Europe voor meer informatie.

Het gehele rapport kunt u hier downloaden.

Man wijst op laptopscherm

ShoppingTomorrow maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze website. Hiermee kunnen we advertenties tonen op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer informatie is te vinden in de Privacyverklaring

Bestand downloaden

Laat je gegevens achter om bestanden te kunnen downloaden. Dit hoeft maar één keer.

Bij het klikken op ‘downloaden’ geef je toestemming dat jouw gegevens worden verstrekt aan de partner/auteur van het document (met wie dit document in samenwerking tot stand is gekomen) en dat je benaderd kunt worden door de partner/auteur, binnen 3 maanden na het downloaden. Meer informatie over hoe ShoppingTomorrow omgaat met je gegevens is te vinden in het privacy statement.