Revenue Optimization 2016

Uit ShoppingTomorrow
Ga naar: navigatie, zoeken
Mogelijk gemaakt door
Ism-logo.png
Gastheer/Voorzitter
Jurjen Jongejan1.jpg
Jurjen Jongejan
sr. Conversie-optimalisatie consultant
ISM eCompany

Leden expertgroep
Aldo Carta, E-commerce Manager, T-Mobile
Bart Westerhof, Data Analist, Bol.com
Bas Jansen, Conversion Specialist, Google
Bert Middendorp, Manager Ecommerce, Hunkemöller
Casper van Driel, Marketing Manager E-commerce vtwonen.nl, Sanoma
Denise Visser-Koot, User Experience Strateeg, Bol.com
Erik van Houwelingen, Senior Web Analyst, Intergamma
Farshad Soleymani, Conversie Manager, Ziggo
Guido Jansen, Senior Online Optimization Manager, Euroflorist
Hendrik-Jan Staal, eCommerce Manager, BCC.nl
Kristof Vervliet, E-commerce Manager, Difrax
Patty Bastiaansen, Marketeer CRO & Analyse, Bax-shop
Rein Suijker, Ondernemer, Hobbygigant
Rick Weij, Conversie specialist, Tele 2
Rudger de Groot, CRO Expert, Conrad Electronic
Saskia de Römph, E-commerce Category Manager, Intergamma
Thijs Schouten, Category Manager E-commerce KARWEI, Intergamma
Vanja Mlaco, Lead CRO, Transavia
Wouter Wensing, Webanalytics & Conversie-optimalisatie Consultant, ISM
Naar de expertgroep

Deze pagina delen
Twitter.png Facebook.png Linkedin.png
Deel Bluepaper:  Twitter.png  Facebook.png  Linkedin.png

Voorlopige introductie

Een van de grootste uitdagingen van een webshop is om voortdurend meer omzet te maken. De één is hierin succesvoller dan de ander. Meer online omzet ligt niet altijd in meer traffic. Veel ondernemers zijn zich niet bewust dat ze meer omzet uit hun huidige bezoekers kunnen halen. Daarom onderzocht deze expertgroep het afgelopen jaar hoe organisaties meer digitale omzet kunnen realiseren met een gelijkblijvend aantal bezoekers. Een volwassenheidsmodel waaruit blijkt over welke competenties een organisatie moet beschikken om succesvol conversie-optimalisatie uit te voeren was het resultaat. Dit jaar vormt de expertgroep samen met de voorzitter een nieuwe centrale onderzoeksvraag en deelvragen rondom deze thematiek.


Conversie-optimalisatiespecialisten, (online) marketing- en e-commercemanagers die verantwoordelijk zijn voor het online resultaat binnen b2c retail zijn van harte uitgenodigd om zich aan te melden voor deze groep.


Aanmelden button.jpg
Button-expertgroepen.png


Deelname aan ShoppingTomorrow is uitsluitend voor B2C verkopende bedrijven (uitgesloten van de B2B expertgroep). De voorzitter heeft het eindoordeel over wie deelneemt in de groep.