Jurjen Jongejan

Uit ShoppingTomorrow
Ga naar: navigatie, zoeken

Jurjen Jongejan1.jpg
Jurjen Jongejan
Functie: Sr. Conversie-optimalisatie Consultant & Online Marketing Director
Bedrijf: ISM eCompany


Drs. Jurjen Jongejan is senior conversie-optimalisatie consultant bij ISM eCompany. Hij heeft ruim 13 jaar optimalisatie ervaring en helpt (online) retailers en merken om de conversie structureel te verhogen. Jurjen is een veel gevraagd spreker en is auteur van het boek ‘Meer omzet met je webshop, in 4 stappen naar een hogere conversie’. Het boek over conversie-optimalisatie is een bestseller en genomineerd voor ‘Managementboek van het jaar’.

Jurjen richtte bij e-Commerce bureau ISM eCompany de online marketing & optimalisatie afdeling op en geeft als Online Marketing Director leiding aan een team van ruim 35 e-Commerce Marketeers. Als sr. conversie-optimalisatie consultant werkt hij voor veel Twinkle 100 bedrijven. Jurjen vertegenwoordigt als voorzitter de expertgroep Conversie-optimalisatie van het onderzoeksprogramma Shopping Tomorrow en helpt het vakgebied verder ontwikkelen.

Social
LinkedInTwitterGoogle+


Jurjen Jongejan is voorzitter van de expertgroep  Revenue Optimization, Revenue Optimization 2018