Het ShoppingTomorrow-boek

Uit ShoppingTomorrow
Ga naar: navigatie, zoeken
ShoppingTomorrow volgen?
Meld je aan voor de Nieuwsbrief!
Envelope closed.png
Deze pagina delen
Twitter.png Facebook.png Linkedin.png
Download shoppingtomorrow rapporten groot.jpg
Agenda
donderdag 20 september 2018 · 00:00 00:00
Expertgroep 2B Food Delivery - Meeting 4
Shopping Today, DeFabrique, Maarssen
donderdag 20 september 2018 · 00:00 00:00
Expertgroep Cross-Border E-commerce 2018 - Meeting 5
n.t.b.
donderdag 20 september 2018 · 00:00 00:00
Expertgroep Circular Economy - Meeting 4
Shopping Today

meer agenda items...

Nieuws
Hoe draagt inzicht bij aan een betere klantervaring?
19 september 2018
Technologie redt de winkel?! Hoe consumenten reageren op nieuwe technologie
14 september 2018
Hema: De supermarkt opnieuw uitgevonden
14 september 2018

meer nieuws items...

ShopTomBoek xl.jpg


Het vierde ShoppingTomorrow-boek "Tijd voor transformatie: VERANDER VANDAAG!" is gelanceerd! Bestel het boek nu online.


De versmelting van de on- en offline wereld is voor de consument al een feit, maar stelt bedrijven nog steeds voor uitdagingen. Nieuwe technologieën als kunstmatige intelligentie en blockchain zijn belangrijke enablers van de customer journeyDe reis die een consument aflegt voordat hij een product koopt., maar de toepassing ervan is nog steeds een leerproces. Duidelijk is dat transitie de nieuwe status quo is geworden. Het omarmen van verandering als constante factor is noodzakelijk als je relevant wilt blijven in de toekomst.

Tijd voor transformatie: VERANDER VANDAAG!




Ook dit boek zit weer boordevol praktische handvatten om de toekomst voorbereid tegemoet te gaan. Om tot deze resultaten te komen hebben de expertgroepen een jaar lang onderzoek gedaan naar concrete vraagstukken die spelen binnen het Nederlandse bedrijfsleven. Ruim 620 ShoppingTomorrow-experts schreven mee aan aan dit boek en kwamen tot waardevolle inzicht binnen onderwerpen als Conversational Commerce, SmartHome, Digital Identity, B2B Digital Commerce, City Distribution, Connected Stores en Personalized E-commerce.


Wil je op de hoogte blijven van onder andere onze expertgroepen, congressen en onderzoeksresultaten? Meld je dan aan voor de tweewekelijkse nieuwsbrief van ShoppingTomorrow!


Afbeelding bestel nu het boek.png