Veel gestelde vragen

Uit ShoppingTomorrow
Ga naar: navigatie, zoeken

Op deze pagina vind u een overzicht van veelgestelde vragen. Er is een aparte pagina voor het Schrijven op een Wiki. Zit uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Technische vragen

Hoe kan ik me registreren?

Op de homepage staat rechts bovenaan de koppeling inloggen / registreren. Als je daarop klikt, kom je bij het inlogscherm. Klik hier op de blauwe balk met de tekst ‘Word lid van ShoppingTomorrow’. Vul hier een gebruikersnaam in. Let op: Gebruik hiervoor jouw echte naam. De gebruikersnaam mag in ieder geval geen cijfers bevatten en de voor- en achternaam moet worden gescheiden door een spatie. Als je niet aan deze vereisten voldoet, kan het registratieproces niet worden voltooid.

Kies vervolgens een eigen wachtwoord en bevestig dit in het vak eronder. Geef ten slotte een geldig e-mailadres op en neem de getoonde cijfers over in de Captcha. Klik nu op ‘Gebruiker aanmaken’ en je account is gereed.


Hoe kan ik inloggen?

Op de homepage staat rechts bovenaan de koppeling inloggen / registreren. Als je daarop klikt, kom je bij het inlogscherm. Hier kun je dus met de verstuurde gegevens inloggen. Let daarbij wel op dat zowel de gebruikersnaam (dit is voor participerende experts meestal de voornaam <spatie> achternaam) als het wachtwoord hoofdlettergevoelig is. Mocht je het wachtwoord niet meer hebben/weten, dan kun je op ‘Wachtwoord vergeten?’ klikken. Op deze manier krijg je nieuwe inloggegevens toegestuurd.


Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door op de aanmeldpagina op de link ‘Wachtwoord vergeten’ te klikken. Jouw gebruikersnaam is als je participerende ShoppingTomorrow-expert bent je voornaam <spatie> achternaam. Je ontvangt vervolgens een automatisch gegenereerd bericht met jouw nieuwe wachtwoord.

Let op: het systeem is hoofdlettergevoelig. Tussenvoegsel(s) word(en) met kleine letters geschreven.


Ik heb mijn nieuwe wachtwoord niet ontvangen, wat nu?

Check altijd eerst je spamfilter. Als daar geen wachtwoord is binnengekomen, kan het zijn dat we een ander e-mailadres van je hebben. Neem in dat geval hier contact op met de organisatie van ShoppingTomorrow.


Hoe wijzig ik mijn profiel?

Je kunt je profiel wijzigen door boven aan de pagina op jouw naam en het icoontje te klikken. Vervolgens klik je op ‘Bewerken’ en kun je jouw profiel bijwerken.


Hoe wijzig ik mijn profielfoto?

Je kunt jouw profielfoto wijzigen door naar jouw profiel te gaan en vervolgens op de avatar/foto te klikken. Vervolgens klik je op ‘Een nieuwe versie van dit bestand uploaden’. Tijdens ShoppingTomorrow zijn van veel experts foto's genomen. Deze kun je hier vinden.


Hoe pas ik mijn rechten aan?

Gastheren, voorzitters en experts hebben dezelfde rechten. Met deze rechten kun je content op de site zetten. De rechten hangen alleen aan het account die de ShoppingTomorrow-organisatie voor jou heeft aangemaakt. Je gebruikersnaam is dus altijd jouw Voornaam en Achternaam. Kun je geen content plaatsen? Neem dan hier contact op met de organisatie van ShoppingTomorrow.


Hoe voeg ik een event of expertbijeenkomst toe aan de agenda?

Eigen events of bijeenkomsten van jouw expertgroep kun je hier doorgeven aan de organisatie van ShoppingTomorrow. Wij zullen er dan voor zorgen dat alles op de site geplaatst wordt.


Hoe voeg ik content toe aan een expertpagina?

Als expert kun je content toevoegen aan de wiki. Je kunt hier vinden hoe je dit doet.