Partners

Uit ShoppingTomorrow
Ga naar: navigatie, zoeken

Founding Partners 2018

Onderstaande partners maken ShoppingTomorrow mogelijk en bieden algemene ondersteuning.


Hosts 2018

Expertgroep Innovation & E-fulfilment Expertgroep B2B Experience Expertgroep (Re)platforming
Expertgroep Revenue Optimization Expertgroep Omnichannel Organization Expertgroep Sustainable Packaging Logistics
Expertgroep Cross-Border E-commerce Expertgroep E-commerce Login & Identity Expertgroep Payments
Expertgroep Packaging Expertgroep Opportunities of e-Accessibility Expertgroep Circular Economy
Expertgroep Circular Economy Expertgroep Mobile as the new Storefront Expertgroep Conversational Commerce
Expertgroep City Distribution Expertgroep Product Information Management Expertgroep Product Information Management
Expertgroep Conversational Commerce Expertgroep Omnichannel Transformation Expertgroep Secure E-commerce
Expertgroep Connected Stores Expertgroep Performance Based Marketing Expertgroep Marketplaces
Expertgroep Customer Engagement Expertgroep Customer Engagement

Brancheorganisaties & -verenigingen 2018

Het programmabestuur van ShoppingTomorrow bestaat uit vertegenwoordigers van brancheverenigingen die bedrijven vertegenwoordigen die producten en diensten verkopen aan consumenten in Nederland.

Het CBL behartigt de collectieve belangen van de supermarktbranche en food service bedrijven. Bij het CBL zijn 26 bedrijven aangesloten. Het CBL hecht veel waarde aan een goed werkende, concurrerende marktomgeving en beperkt haar taak tot het bewerkstelligen van gunstige randvoorwaarden voor de gehele branche en het verstrekken van informatie.
De FGHS is de overkoepelende brancheorganisatie van en voor fabrikanten, groothandelaren, subsidiaries (dochterondernemingen van grote buitenlandse sportbedrijven), importeurs en agenten in sportartikelen, sportschoenen, sportkleding, kampeerbenodigdheden en recreatieproducten in de ruimste zin van het woord.
MODINT is dé ondernemersorganisatie van fabrikanten, importeurs, agenten en groothandelaren van (sport)kleding, modeaccessoires, tapijt en (interieur)textiel. Bij MODINT zijn ongeveer 750 bedrijven aangesloten. Deze bedrijven zijn actief in de productie en/of handel van kleding, modeaccessoires tapijt en (interieur)textiel
De NSO behartigt de collectieve belangen van de tabaks- en gemaksdetailhandel en verzorgt individuele dienstverlening aan ondernemers in de branche.De tabaks- en gemaksdetailhandel bestaat uit 1650 winkels. Authentieke tabaksspeciaalzaken en moderne gemakswinkels met een breed assortiment: tijdschriften, wenskaarten, kansspelen, tickets en natuurlijk rookwaren. Meer dan de helft van alle Nederlanders bezoekt deze winkels wekelijks.

Bijna 80% van de ondernemers uit de tabaksdetailhandel is bij de NSO aangesloten.

NVPI is de branchevereniging van de entertainmentindustrie en vertegenwoordigt het merendeel van de Nederlandse muziekmaatschappijen, uitgevers van audiovisuele content op digitale media en online en uitgevers van games en andere interactieve software.
Thuiswinkel.org is dé belangenvereniging voor winkels in Nederland die online producten en/of diensten verkopen aan consumenten. Thuiswinkel.org geeft het keurmerk Thuiswinkel Waarborg uit. Daarnaast behartigt Thuiswinkel.org de belangen van haar leden op nationaal en internationaal niveau, bevordert het vertrouwen in kopen op afstand en zorgt voor kennis- en informatie-uitwisseling over de branche.
Het Vakcentrum is dé brancheorganisatie voor zelfstandige detaillisten in de foodsector en de fast moving consumer goods. Met passie voor zelfstandig ondernemerschap behartigt het Vakcentrum de collectieve en individuele belangen van haar achterban. Het Vakcentrum dient als kenniscentrum voor alle aspecten waarmee zelfstandige ondernemers in hun bedrijfsvoering te maken hebben
Het Verbond van Verzekeraars is een belangenvereniging van particuliere verzekeraars op de Nederlandse markt. De leden van het Verbond vertegenwoordigen samen meer dan 95 procent van de verzekeringsmarkt. Het Verbond is een onafhankelijke vereniging die wordt bestuurd en betaald door de leden.
evofenedex is dé vereniging voor bedrijven met een logistiek of internationaal belang. Via evofenedex nemen zij hindernissen in de logistiek en internationaal ondernemen weg en voegen zij kansen toe. Regionaal, nationaal en internationaal. Van een veiliger en efficiënter magazijn, slimmer vervoer, goede opslag van gevaarlijke stoffen tot meer export.

Voorzitters 2018

De Voorzitters van ShoppingTomorrow zijn verantwoordelijk voor het eindresultaat van de onderzoeken en leiden de expertgroepen.

Onderzoekspartners


Wetenschappelijke Partners

Onderstaande wetenschappelijke partners van het onderzoeksprogramma ShoppingTomorrow leveren kennis en inzichten aan op de verschillende onderzoeksvragen waar de expertgroepen zich over buigen.

Premium Participanten 2018

Onderstaande B2C bedrijven ondersteunen het onderzoeksprogramma ShoppingTomorrow door bijdrage in data, kennis en/of door één of meer experts te leveren voor de verschillende expertgroepen.

Wilt u ook participeren? Neem dan contact op via info@shoppingtomorrow.nl.

Mediapartners

Onderstaande partners ondersteunen het ShoppingTomorrow-platform via communicatie van de bevindingen.

Wilt u ook als mediapartner deelnemen aan ShoppingTomorrow, Neem dan contact op via info@shoppingtomorrow.nl.