Over de expertgroepen

Uit ShoppingTomorrow
Ga naar: navigatie, zoeken

Als expert van ShoppingTomorrow werk je met andere e-commerceprofessionals in een expertgroep samen aan een onderzoek of project om de concurrentiepositie van jou als organisatie én die van Nederland te verbeteren. De voordelen voor experts van ShoppingTomorrow zijn onder andere:

Kennisontwikkeling:

  • Gratis toegang tot de vier congressen per jaar:
  • Toegang tot alle rapporten/presentaties van alle expertgroepen voor intern gebruik;
  • Delen van inzichten en best practices met andere topretailers (zoals Achmea, bol.com, Sundio, wehkamp.nl, etc.).
  • Als expert verdien je 30 PE-punten voor e-Academy. Zo ben je voor de buitenwereld aantoonbaar up-to-date met e-commerce.

Branding:

  • Natuurlijk nemen we jouw naam en bedrijfsnaam mee in de publicaties van jouw expertgroep.

Netwerk:

  • Het ontmoeten van circa 600 andere experts van ShoppingTomorrow.
  • Participeren in de ShoppingTomorrow studiereis (tegen meerkosten) naar China.


Deelname aan het onderzoeksplatform neemt circa 40-60 uur per jaar (inclusief 4 congressen en circa 5 expertgroepmeetings) in beslag.

Aanmelden

Wil je in 2018 meedoen als expert van ShoppingTomorrow? Laat via onderstaande button je gegevens achter! In februari starten wij met het vormen van expertgroepen. Zodra wij meer informatie hebben over jouw deelname nemen wij contact op.


Aanmelden button.jpg


De voorzitter heeft het eindoordeel over wie deelneemt in de groep.

Expertgroepen 2017

Hieronder zijn alle expertgroep van 2017 in buttons weergegeven.