Bluepapers 2016-2017

Uit ShoppingTomorrow
Ga naar: navigatie, zoeken
ShoppingTomorrow volgen?
Meld je aan voor de Nieuwsbrief!
Envelope closed.png
Deze pagina delen
Twitter.png Facebook.png Linkedin.png
Download shoppingtomorrow rapporten groot.jpg
Agenda
woensdag 25 april 2018 · 09:00 12:00
Voorzittersoverleg
Capgemini, Reykjavikplein 1, Utrecht
woensdag 16 mei 2018 · 09:30 18:00
ShoppingTomorrow - de kick-off 2018
NBC, Nieuwegein
zondag 09 september 2018 · 00:00 00:00
ShoppingTomorrow-studiereis
China

meer agenda items...

Nieuws
Met de e-Academy Campus heb je alle tools tot je beschikking om jezelf te ontwikkelen
12 april 2018
Nederlanders geven 28% meer uit in buitenlandse webshops
11 april 2018
Winnaars Shopping Awards XL 2018
30 maart 2018

meer nieuws items...

In 2016 hebben meer dan 450 experts verdeeld over 24 expertgroepen, onder leiding van de gastheren en voorzitters, gezamenlijk gewerkt aan het beantwoorden van actuele uitdagingen en vraagstukken. De onderzoeksresultaten van elke expertgroep worden jaarlijks gepubliceerd in de vorm van een bluepaper. Hieronder zijn deze ShoppingTomorrow-bluepapers te downloaden.


De expertgroep Cross-border (e-)commerce heeft geen bluepaper opgeleverd aangezien deze groep bezig is geweest met het opzetten van een Cross-border tool die je helpt om de stap naar het buitenland te maken. Deze tool is ontwikkeld op basis van de ervaringen en kennis van 23 experts en is specifiek gericht op Spanje en Frankrijk. Bekijk de tool via: www.crossbordertool.nl.


Wil je op de hoogte blijven van de expertgroepen en de onderzoeksresultaten? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!


Heb je interesse in deelname in een expertgroep in 2018? Meld je aan!

Bluepapers 2016-2017

Digital
De succesfactoren van replatforming
Digital
Agile omarmen
Digital
Hoe kunnen data de customer journeyDe reis die een consument aflegt voordat hij een product koopt. verbeteren?
Digital
Digitalisering bij B2B-bedrijven
Digital
(Meer)waarde met klantdata!
Digital
Customer service is de stem van de klant
Digital
Succesvolle e-commerce door duurzaam retourbeleid
Digital
Het besturen van de ondertussenheid
Digital
Versterk je merk
Digital
Hoe zet je direct marketing in voor klantbehoud?
Digital
Hoe creëer je de optimale consumer experience?
Digital
Groei mee en blijf competitief met de nieuwe checkoutoplossingen
Digital
Omnichannel architectuur: fit for the future
Digital
Waarom is omnichannel klantindentificatie een must voor retailers?
Digital
Waar bevind jij je in de reis naar een omnichannel organisatie?
Digital
Productdata-uitwisseling in de waardeketen
Digital
Hoe realiseer je meer digitale omzet met een gelijkblijvend aantal bezoekers?
Digital
Medewerkers in de retail anno 2025
Digital
Winkelgebieden in een connected wereld
Digital
The next big thing
Digital
Een standaard voor pakketlabels
Digital
Innovaties in de winkel zijn nodig om te overleven!