Het ShoppingTomorrow-boek

Uit ShoppingTomorrow
Ga naar: navigatie, zoeken
ShoppingTomorrow volgen?
Meld je aan voor de Nieuwsbrief!
Envelope closed.png
Deze pagina delen
Twitter.png Facebook.png Linkedin.png
Download shoppingtomorrow rapporten groot.jpg
Agenda
maandag 28 mei 2018 · 16:00 20:00
Expertgroep Connected Stores 2018 - Meeting 1
Centric, Gouda
donderdag 31 mei 2018 · 13:00 18:00
Expertgroep Payments 2018 - Meeting 2
donderdag 31 mei 2018 · 00:00 00:00
Expertgroep Packaging 2018 - Meeting 1
n.t.b.

meer agenda items...

Nieuws
Abbi insights maakt onderzoek makkelijker
17 mei 2018
Het nieuwe onderzoeksjaar is van start
17 mei 2018
“Personalisatie is de hype voorbij”
17 mei 2018

meer nieuws items...

ShopTomBoek xl.jpg


Het vierde ShoppingTomorrow-boek "Tijd voor transformatie: VERANDER VANDAAG!" is gelanceerd! Bestel het boek nu online.


De versmelting van de on- en offline wereld is voor de consument al een feit, maar stelt bedrijven nog steeds voor uitdagingen. Nieuwe technologieën als kunstmatige intelligentie en blockchain zijn belangrijke enablers van de customer journeyDe reis die een consument aflegt voordat hij een product koopt., maar de toepassing ervan is nog steeds een leerproces. Duidelijk is dat transitie de nieuwe status quo is geworden. Het omarmen van verandering als constante factor is noodzakelijk als je relevant wilt blijven in de toekomst.

Tijd voor transformatie: VERANDER VANDAAG!




Ook het nieuwe boek zit weer boordevol praktische handvatten om de toekomst voorbereid tegemoet te gaan. Om tot deze resultaten te komen hebben de expertgroepen een jaar lang onderzoek gedaan naar concrete vraagstukken die spelen binnen het Nederlandse bedrijfsleven. Ruim 620 ShoppingTomorrow-experts schreven mee aan aan dit boek en kwamen tot waardevolle inzicht binnen onderwerpen als Conversational Commerce, SmartHome, Digital Identity, B2B Digital Commerce, City Distribution, Connected Stores en Personalized E-commerce.


Wil je op de hoogte blijven van onder andere onze expertgroepen, congressen en onderzoeksresultaten? Meld je dan aan voor de tweewekelijkse nieuwsbrief van ShoppingTomorrow!


Afbeelding bestel nu het boek.png